Roob Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 prova och stick ut utanför lägenheten, glid ner på stan glid in på hemtex/åhlens, hör med personalen och du kanske får med dom hem och ta oskulden på de nya täcket Citera
Teh_MoUsE Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Köp ett riktigt stort så ni kan dela Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 prova och stick ut utanför lägenheten, glid ner på stan glid in på hemtex/åhlens, hör med personalen och du kanske får med dom hem och ta oskulden på de nya täcket Varför är jag inte förvånad över dina uttalanden? Köp ett riktigt stort så ni kan dela Ja, blir ju lätt ett dubbeltäcke, men å andra sidan ..inte för stort för då kommer man inte nära hela natten Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Klonk!! Fick in €1000 på mitt pokerkonto när jag höll på att lira härromdan. Fattade ingenting och vågade heller inte röra cashen. Kändes skumt att det var så mycket och så jämna summa. Väntade lite men när jag vaknar idag skriver en manager från siten: "grattis till vinsten!" Först fattar jag nada.... sen visade det sig att jag hade tydligen vunnit hand nummer 198550000 (lite osäker på antalet nollor) och således fått €1000 för det! Kan kanske bli en bra månad trotsallt ... Frukost nu sen handla täcke, har ju råd med ett exclusive nu Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Skeppa hit 300 sek! tss ..du vet att du kommer losa vadet grabben EDIT: För er andra: Lillkillen och jag har slagit vad om 300 kr om att hand nummer 2 miljarder. Jag har satsat på att den kommer att utspela sig innan tisdag 23,59 och Rob således efteråt... Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Gratz, fan va skönt (= Tack! Ja lite sjukt att man inte fick reda på nåt (eller fick jag det men stängde ner rutan i klienten i tanke om att det var reklamshit som vanligt)... Men nice med lite snabba cash Citera
papiPope Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 asså sry....men...hyfsat standard? Meh nja aldrig tappat typ 15 inköp på lika många sittar;-) men jag vet inte, kanske standard Citera
papiPope Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 Grattis igen haha:-D Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Meh nja aldrig tappat typ 15 inköp på lika många sittar;-) men jag vet inte, kanske standard std och std ...normal varians skulle jag vilja säga. Du kan få se min graf från förr i tiden när jag lirade sittar, inte vacker! =) Grattis igen haha:-D Tack tack! ------------------------------------------------------------- Precis lirat en session på 3h, fy fan asså..jag springer sååå dåligt.. As bra värde, märktes verkligen att det var löning idag, galet! Men vad gör det när man har oflyt? Dagens fisk: __robin__ ($109) sebbena ($49.95) Dagens fisk ($19.32) dochenba1 ($11.55) HERO ($80.40) __robin__ posts (SB) $0.25 sebbena posts (BB) $0.50 Dealt to HERO Dagens fisk raises to $1.50 fold, HERO raises to $5 fold, fold, Dagens fisk calls $3.50 FLOP ($10.75) check, HERO bets $75.40 (AI) Dagens fisk calls $14.32 (AI) TURN ($39.39) RIVER ($39.39) Dagens fisk shows HERO shows Dagens fisk wins $37.44 Och typ så var det hela sessionen, inte stora potter men ändå..sjukt störigt, omöjligt att plussa då Citera
bjoelle Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 tss ..du vet att du kommer losa vadet grabben EDIT: För er andra: Lillkillen och jag har slagit vad om 300 kr om att hand nummer 2 miljarder. Jag har satsat på att den kommer att utspela sig innan tisdag 23,59 och Rob således efteråt... Lillkillen är - om än mentalt yngre - äldre än dig. Citera
Roob Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Lillkillen är - om än mentalt yngre - äldre än dig. Mentalt yngre, ja fysiskt äldre, ja. KLONK! Citera
HSvensson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Lillkillen är - om än mentalt yngre - äldre än dig. Mentalt yngre, ja fysiskt äldre, ja. KLONK! Fysiskt äldre punkt...resten vet ju alla Citera
HSvensson Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Var runt i lite butiker efter täcken men blev en besvikelse, har bestämt mig för ett IKEA-besök imorgon istället! Måste vara värt att köra ca 1h dit för att köpa det här: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50131485 Måste ju vara nöt med två olika delar? GOGO IKEA GOOOO! Citera
papiPope Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 Tror jag ska klonka en turre ikväll. Orkar bara lira det ikväll, blev inget lir igår heller, är sjukt seg efter varje dag vi har utbildning denna vecka även fast vi mest stått still och skjutit idag. Men är väl för att vi är ute. Imorgon blir inte kul, vi ska åka vita bixten(nå skidor) för första gången och det kommer vara snöstorm ute, hehe. Dock har jag ont i armbågen av att jag åkte på ett krokben typ, så vet inte om jag kan vara med, klonk isf. Kanske känner efter lite extra:-) Citera
papiPope Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 Nä spelar ut mig själv. Tänker tom att detta är en dålig syn, har 10bb kvar om jag lägger mig, men synar... Smart man är då. Citera
papiPope Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=1331328689060&ref=mf Vet inte om det går att se klippet om man inte är vän med han som lagt upp det. Är iaf så det går till i lumpen! Citera
HSvensson Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Precis skjutsat bruden till tåget. Hon har varit här sen igår så jag har inte kunnat lira på två dagar. Mycket att ta igen nu!! Får väl lira typ 3h, sen mat och paus 1h för att köra på till klockan 3 eller 4....Beror iofs på hur det går. Vi har väl sovit typ 3h inatt så man är så sjukt trött men måste få ihop mina timmar! Citera
papiPope Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2010 not so hidden herrSvensson +1 Första inlägget från iPhonen(hidden oxå) Citera
HSvensson Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 not so hidden herrSvensson Lirat nu i 3h, springer fortfarande som en benlös hund...så drygt.. Blev inte överfarligt; 2,5bi ner.. Nu: matpaus Citera
Recommended Posts