punkis Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Bodde tidigare utanför Lund men bor sedan oktober i Kstad, ska vi dra ihop grind eller? så fort jag har rulle igen Citera
HSvensson Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 så fort jag har rulle igen Dra iväg din msn i ett PM till mig så kan vi lära känna varandra lite Jag är nämligen mobbad där uppe, känner en person... Citera
ypsil0n Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 400.00/800.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 5 december 2009 23:50:41 POKER SM (Vanlig /Turnering ) Plats 1: Stoichkov (23446.00) Plats 2: FridaKroko (57961.00) Plats 3: mj90 (35638.00) Plats 4: Pipo (20141.00) Plats 5: Frankor (20604.00) Plats 6: kungen16 (23508.00) Plats 7: Trips (39861.00) Plats 8: blondie4u2 (18093.00) Plats 9: jonneboy (19174.00) Plats 10: Grahnskoog (19171.00) Trips lägg LM 400.00 blondie4u2 lägg SM 800.00 ** Giv ** Stoichkov [N/A, N/A] FridaKroko [N/A, N/A] mj90 [Eh, Er] Pipo [N/A, N/A] Frankor [N/A, N/A] kungen16 [N/A, N/A] Trips [N/A, N/A] blondie4u2 [N/A, N/A] jonneboy [N/A, N/A] Grahnskoog [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** jonneboy Höj till 3300.00 Grahnskoog Lägg Stoichkov Lägg FridaKroko Lägg mj90 Höj till 7777.00 Pipo Lägg Frankor Lägg kungen16 Lägg Trips Lägg blondie4u2 Lägg jonneboy Syna 7777.00 *** Flop(Board): *** : [3h, Es, 7h] *** Bet Runda 2 *** jonneboy Passa mj90 Passa *** Turn(Board): *** : [3h, Es, 7h, 2k] *** Bet Runda 3 *** jonneboy All-in 11397.00 mj90 Syna 11397.00 *** River(Board): *** : [3h, Es, 7h, 2k, 6s] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 40048.00 mj90 [Eh, Er] Triss i ess Vinst: 40048.00 jonneboy [8k, 8h] Par i åttor Vinst: 0.00 syn pre 3bettar du utg skriker det ju styrka och kommer folda ut massor men händer du kan få värde av på floppen. Citera
papiPope Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Postad 6 December , 2009 äckliga sm, ute med AQ vs QQ. Åkte runt samma tid i turren som förra året, blir riktigt glad av det nu när husm var samma också. allt suger Citera
papiPope Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Postad 6 December , 2009 plus att jag måste åka tillbaka till äckliga boden imorgon igen för 2 veckor....tilta mig mer. godnatt Citera
papiPope Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Postad 6 December , 2009 syn pre 3bettar du utg skriker det ju styrka och kommer folda ut massor men händer du kan få värde av på floppen. Ja iofs, men inget fel att 3beta AA mot rätt motståndare. För såg verkligen inte fi som någon bra pokerspelare så han synar med många händer där och kan beta med svaga kort på dåliga brädor för honom. Men du har rätt, för han höjer över 4bb så då åker det in rätt mkt pre flop för att kunna få betalt. Även fast jag tycker det är en risk att slowspela AA när den är väldigt svår att släppa och blir commitad direkt om jag betar på floppen. Citera
papiPope Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 -1k kr på cg ikväll. Lirar 200krs turren men ligger inte bra till i den så åker nog snart. Ska lira lite ikväll sen också, bla Sverigerankigen samtidigt som vi ser manchester united-wolfsburg Citera
papiPope Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Busta ur turren men vann iaf 300 kr mot F. Wagner på HU, sen ville han inte spela mer... Citera
papiPope Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Ingen itm i sr eller 100 kr deep. Ville lira med F. Wagner igen HU men han satt ut efter en hand två ggr i rad. Han skrev att jag fick ta hans plats där han mötte yesno som han låg över 1k plus mot så tog den men orkade inte spela länge, vann väl en hundring eller så. Dock var det högt för mig att spela 2.5/5 hu. Kanske börjar och kör 1/2 lite och känner om hu är nåt att satsa på. Citera
HSvensson Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Har påbörjat min minilockdown, första dagen började riktigt fint! Min plan är att köra denna t o m den 17e december sen fira jul och då bara köra lite turrar men vi får se hur det går. Denna starten verkar ju väldigt lovande men det kan ju vända väldigt snabbt som jag vet.. Inget mer skoj att skriva så stannar där helt enkelt ... Citera
papiPope Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Normale att få Man United i 4e omgången av FA Cupen med Chelsea i FM.. Citera
papiPope Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Jaaaaa! KLONK! Vann med 2-1, dessutom på Old Trafford:-D Men höll på att bli galen på äckliga united när Robinho för sköt i stolpen i slutet av första och anfallet efter får united hörna och Ferdinand gör 1-0 och vi har helt klart varit bättre laget. Men Ballack kvitterade på straff och sen gjorde Anelka 1-0 efter snygg nickskrav av Robinho. VIKTIGT! Citera
HSvensson Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Jaaaaa! KLONK! Vann med 2-1, dessutom på Old Trafford:-D Men höll på att bli galen på äckliga united när Robinho för sköt i stolpen i slutet av första och anfallet efter får united hörna och Ferdinand gör 1-0 och vi har helt klart varit bättre laget.Men Ballack kvitterade på straff och sen gjorde Anelka 1-0 efter snygg nickskrav av Robinho. VIKTIGT! haha ...GG Själv har jag precis lirat en 4h lång session, rätt snabbt ner i början men kämpar mig upp sen lyckas jag bluffa bort €150 i en enda pott, så jävla klantigt och sen börjar mongona dyka upp runt 17 tiden... Eller vad sägs om ai KK mot 35o på J243, €140 i potten? A på river ofc... Idioten skyllde på att han var tiltad ..lol Blev totalt ett back på 4,5 inköp men det tar jag igen sen ikväll! Citera
papiPope Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Lätt att du gör! Plus typ 150 kr på hu idag, inte lirt så mkt. Först 1/2 där jag vann typ 200 kr sen fick jag lite action av F. Wagner men var inte länge, han hann väl plussa 100 kr innan han fick action på ett annat bord och ville inte spela. Var 2.5/5. Vann lite av en annan som köpte in för halv inköp men hann inte spela mkt mot hon för han skulle dra iväg. Får se om jag orkar spela mer eller om jag ska spela fm ist:-) Har ingen rondering förän 22 så har några timmar dötid och missar inte PH:-D Citera
HSvensson Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Gårdagen blev katastrofal! Känns som om mariginalen mellan fiasko och succé är hårfin. Lirade totalt 9,5h igår. Sista sessionen var sjuk! Funderade länge om jag verkligen skulle ge mig på en session till men gjorde ändå det vilket jag INTE skulle gjort. Tappade 4 inköp på 10 min Sen jobbade jag mig tillbaka för att sedan tappa as mkt igen Men bara på det igen, är fortfarande plus denna vecka och rejkar ju som fasen så hoppas man överlever även denna månaden ... gogogo Citera
HSvensson Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Verkligen inte lönt att lira mer nu, lirade 45 min, tappade 3 inköp...ai AA mot Q8 på QXJX, river Q ...kul jul! Chillar och kollar hockeyn ikväll sen på det igen efter matchen.. Citera
papiPope Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Tips på bra musik till nyårsfesten? Citera
papiPope Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 cl i 50 krs rebuy, dock bara 3k till ettan. går segt i sr Citera
papiPope Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 ute ur sr efter en äcklig coinflip för över medelstack..88 vs AK, K på river. fortfarande chip i 50 kr rebuy, 7 kvar, 5 på ft Citera
papiPope Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 LOL epic!!!!! 7a......omg. Ute är jag på coin igen, dock tappade jag mkt när jag slowa och blev tre outad. orka imo. nästa turre=klonk Citera
HSvensson Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 LOL epic!!!!! 7a......omg. Ute är jag på coin igen, dock tappade jag mkt när jag slowa och blev tre outad. orka imo. nästa turre=klonk Fan va nice att du redan bestämt det! Pallar du ens lira den då? Vet ju redan resultatet, tips: välj en med HÖG insats! ------------------------------------------------------ Genomgått den längsta cashsessionen för mig tror jag, slutade på nästan 7h i sträck med 8 bord... Dock lyckosamt! +11 inköp vilket gör att dagen totalt slutar på +8 vilket är nice! Sjukt dock vilket cpkonto jag har Antingen är det jätte bra, eller jätte dåligt..skumt... Har lirat 25h av min "lockdown" (lol), ska upp i 70h. Ligger före schemat so far men gäller att inte slappa till det nu i helgen. Next: Dusch och paradise hotel, gogogo! Citera
Snygglenn Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Lirar ni boss och vad nickar ni? Citera
HSvensson Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Lirar ni boss och vad nickar ni? Lirar BOSS, vill inte outa nick. Matte lirar SvS just nu, vill han så får han outa sitt nick själv.. Citera
papiPope Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Postad 11 December , 2009 Fan va nice att du redan bestämt det! Pallar du ens lira den då? Vet ju redan resultatet, tips: välj en med HÖG insats! Nickar mj90 på svs. Citera
HSvensson Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 3 senaste dagarna i inköp Tisdag: +13 Onsdag: -11 Torsdag: +8 Om jag inte har helt fel för mig brukar swingsen normalt ligga på runt 0-4 +/- per dag? Jag lirar inte aggro heller så jävligt konstigt att jag har såna feta swings, sjukt jobbigt faktiskt. Får väl se senare vilket humör kontot har idag, blir spännande! Ska dra till stan nu, funderar på att köpa en trådlös numpad, hade varit nice att ha när man lirar. Kollade dock nu och såg att en sån kostar 450 kr Hur svårt kan det vara att tillverka en sån liksom? Citera
Recommended Posts