Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

PS3 alla dar i veckan...

Haft en rekordfylla i helgen...När flickvännen hade somnat i fredagskväll runt 23.30 drar jag till en polare, sleden i mjukisbyxor...

När jag kommer till honom sitter han vid datorn och dricker vin och det hela slutar med rekordfylla utan att vi drar ut. Kom tydligen hem kvart i sex efter att ha ramlat med cykeln och inte hittat hem så fick ringa flickvännen och be henne möta mig :-P

Dock brukar jag inte hitta, inte ens i nyktert tillstånd...

Var uppe i Ängelholm idag och såg när Rögle förlorade mot Tälje, sorgligt värre! Nu är det nog kört...

Postad

Full Tilt Poker Game #29593950369: $1 Main Event Seat Qualifier (227877595), Table 137 - 120/240 Ante 25 - No Limit Hold'em - 14:48:15 ET - 2011/04/03

Seat 1: papiPope (11,384)

Seat 2: Vulturnus (780), is sitting out

Seat 3: failfailfail (1,430), is sitting out

Seat 4: FULLTILT187 (779), is sitting out

Seat 5: MBOWE (1,655), is sitting out

Seat 6: clintonr (4,685)

Seat 7: JRSporran (6,177)

Seat 8: slavav333 (3,140)

Seat 9: Dani3l92 (530), is sitting out

papiPope antes 25

Vulturnus antes 25

failfailfail antes 25

FULLTILT187 antes 25

MBOWE antes 25

clintonr antes 25

JRSporran antes 25

slavav333 antes 25

Dani3l92 antes 25

papiPope posts the small blind of 120

Vulturnus posts the big blind of 240

The button is in seat #9

*** HOLE CARDS ***

Dealt to papiPope 8 of Hearts6 of Diamonds

failfailfail folds

FULLTILT187 folds

MBOWE folds

clintonr calls 240

JRSporran calls 240

slavav333 folds

Dani3l92 folds

papiPope calls 120

Vulturnus checks

*** FLOP *** 5 of Hearts7 of Clubs4 of Hearts

papiPope bets 650

Vulturnus folds

clintonr folds

JRSporran raises to 1,300

papiPope raises to 2,400

JRSporran raises to 3,500

papiPope raises to 11,119, and is all in

JRSporran calls 2,412, and is all in

papiPope shows 8 of Hearts6 of Diamonds

JRSporran shows Jack of DiamondsKing of Spades

Uncalled bet of 5,207 returned to papiPope

*** TURN *** 5 of Hearts7 of Clubs4 of Hearts8 of Clubs

papiPope: hahahaha

*** RIVER *** 5 of Hearts7 of Clubs4 of Hearts8 of Clubs4 of Clubs

papiPope shows a straight, Eight high

JRSporran shows a pair of Fours

papiPope wins the pot (13,009) with a straight, Eight high

Ofc en hel dollar i bi så detta ska man ju ta med en nypa salt.

Får se vilken konsol jag väljer, ska kolla upp vilka spel jag vill ha osv.

Postad

Sett två matcher i allsvenskan hittills. OMG hur uruselt det kan vara...Hoppas bara det är premiärnerver, för man missar inte målet med 10 meter när man har skottläge 1 meter utanför straffområdet mitt framför mål...

Postad
Sett två matcher i allsvenskan hittills. OMG hur uruselt det kan vara...Hoppas bara det är premiärnerver, för man missar inte målet med 10 meter när man har skottläge 1 meter utanför straffområdet mitt framför mål...

Lät som att du missade Malmös match?

Postad

Äckligt att man kan tycka att en dam är ett kasst kort på turn när flopp är 23J. Var i 200k på ongame, jag har AA. Fi har ju QJ men jag kan inte lägga...

Jaja jobba igen nu för har lite kvar.

edit: nääää...blir väl lite mer misär senare ikväll.

Postad

Asså måste klaga lite här nu...HELT SINEtqgGRH RQ G

Det som händer med pokern nu är fan ett jävla skämt! Inga bluffar funkar, man träffar inga floppar, alla c-bets blir raisade eller synade sen nerhöjda på turn. INGENTING funkar.

Har jag bäst hand på flopp och möter drag sitter alltid draget, är det tvärtom sitter aldrig draget..

Har jag färgdrag och möter lägre färgdrag rivrar Fi paret (hände precis..QTs mot 32s...2 på river ofc..)

Helt sinnesjukt asså, tappat massor senaste sessionerna och vettifan vad jag ska ta mig till. Har tightat upp spelet som fan, höjt mer preflop när man har monster för att man inte vill ha med några äckliga skithänder, men jo visst, de synar ju ändå... asså jag får bara damp på detta.

Såklart så dog musen mitt i sessionen också, härligt!

Postad
Asså måste klaga lite här nu...HELT SINEtqgGRH RQ G

Det som händer med pokern nu är fan ett jävla skämt! Inga bluffar funkar, man träffar inga floppar, alla c-bets blir raisade eller synade sen nerhöjda på turn. INGENTING funkar.

Har jag bäst hand på flopp och möter drag sitter alltid draget, är det tvärtom sitter aldrig draget..

Har jag färgdrag och möter lägre färgdrag rivrar Fi paret (hände precis..QTs mot 32s...2 på river ofc..)

Helt sinnesjukt asså, tappat massor senaste sessionerna och vettifan vad jag ska ta mig till. Har tightat upp spelet som fan, höjt mer preflop när man har monster för att man inte vill ha med några äckliga skithänder, men jo visst, de synar ju ändå... asså jag får bara damp på detta.

Såklart så dog musen mitt i sessionen också, härligt!

Postad

Hade lätt kunnat lägga nån saftig kommentar mot dig som du förtjänar efter ditt inlägg men jag pallar inte vara så omogen som dig. Om du hatar mig så mycket så läs inte dagboken..

Spela inte nu, du tänker helt enkelt inte rationellt. I såna här situationer kan du inte bara tvinga fram det, och jag lovar att du inte ens är nära ditt A-game just nu. Gl osv

ty

Postad
+1

Hade lätt kunnat lägga nån saftig kommentar mot dig som du förtjänar efter ditt inlägg men jag pallar inte vara så omogen som dig. Om du hatar mig så mycket så läs inte dagboken..

Är du for real? Så det är inte befogat för honom att hata dig? Du lär ju inte ens behöva tänka så att det knakar för att veta varför.

Postad
+1

Är du for real? Så det är inte befogat för honom att hata dig? Du lär ju inte ens behöva tänka så att det knakar för att veta varför.

...och som vanligt ska du lägga dig i allting...

Trodde ni hade mognat men ack nej..

Varför läser ni dagboken och skriver om ni hatar mig? Lägg ner...

Postad
...och som vanligt ska du lägga dig i allting...

Trodde ni hade mognat men ack nej..

Varför läser ni dagboken och skriver om ni hatar mig? Lägg ner...

Har väl knappast med mognad att göra detta? Rätt ska vara rätt imo, varför skulle jag inte läsa här? Läser ju knappast för att en scammer beklagar sig över variansen, utan för att mattiasJ skriver ;P

edit: sen orkar jag inte ta diskussion igen, men håller med hence. Hoppas du gular då är det verkligen karma