gEeWhiZm8 Postad 3 April , 2011 Rapport Postad 3 April , 2011 ps3 eller xbox 360? vet att det är en smaksak, men kan inte bestämma mig. haft en 360 tidigare så kanske lutar åt ps3.. majoriteten använder xbox! Citera
Soni Postad 3 April , 2011 Rapport Postad 3 April , 2011 ps3 eller xbox 360? vet att det är en smaksak, men kan inte bestämma mig. haft en 360 tidigare så kanske lutar åt ps3.. ps3ps3ps3ps3ps3ps3ps3! Tror du hajar Citera
HSvensson Postad 3 April , 2011 Rapport Postad 3 April , 2011 PS3 alla dar i veckan... Haft en rekordfylla i helgen...När flickvännen hade somnat i fredagskväll runt 23.30 drar jag till en polare, sleden i mjukisbyxor... När jag kommer till honom sitter han vid datorn och dricker vin och det hela slutar med rekordfylla utan att vi drar ut. Kom tydligen hem kvart i sex efter att ha ramlat med cykeln och inte hittat hem så fick ringa flickvännen och be henne möta mig Dock brukar jag inte hitta, inte ens i nyktert tillstånd... Var uppe i Ängelholm idag och såg när Rögle förlorade mot Tälje, sorgligt värre! Nu är det nog kört... Citera
papiPope Postad 3 April , 2011 Författare Rapport Postad 3 April , 2011 Full Tilt Poker Game #29593950369: $1 Main Event Seat Qualifier (227877595), Table 137 - 120/240 Ante 25 - No Limit Hold'em - 14:48:15 ET - 2011/04/03 Seat 1: papiPope (11,384) Seat 2: Vulturnus (780), is sitting out Seat 3: failfailfail (1,430), is sitting out Seat 4: FULLTILT187 (779), is sitting out Seat 5: MBOWE (1,655), is sitting out Seat 6: clintonr (4,685) Seat 7: JRSporran (6,177) Seat 8: slavav333 (3,140) Seat 9: Dani3l92 (530), is sitting out papiPope antes 25 Vulturnus antes 25 failfailfail antes 25 FULLTILT187 antes 25 MBOWE antes 25 clintonr antes 25 JRSporran antes 25 slavav333 antes 25 Dani3l92 antes 25 papiPope posts the small blind of 120 Vulturnus posts the big blind of 240 The button is in seat #9 *** HOLE CARDS *** Dealt to papiPope failfailfail folds FULLTILT187 folds MBOWE folds clintonr calls 240 JRSporran calls 240 slavav333 folds Dani3l92 folds papiPope calls 120 Vulturnus checks *** FLOP *** papiPope bets 650 Vulturnus folds clintonr folds JRSporran raises to 1,300 papiPope raises to 2,400 JRSporran raises to 3,500 papiPope raises to 11,119, and is all in JRSporran calls 2,412, and is all in papiPope shows JRSporran shows Uncalled bet of 5,207 returned to papiPope *** TURN *** papiPope: hahahaha *** RIVER *** papiPope shows a straight, Eight high JRSporran shows a pair of Fours papiPope wins the pot (13,009) with a straight, Eight high Ofc en hel dollar i bi så detta ska man ju ta med en nypa salt. Får se vilken konsol jag väljer, ska kolla upp vilka spel jag vill ha osv. Citera
papiPope Postad 3 April , 2011 Författare Rapport Postad 3 April , 2011 Man ska aldrig börja hoppas på något på ftp... Citera
papiPope Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Postad 4 April , 2011 Sett två matcher i allsvenskan hittills. OMG hur uruselt det kan vara...Hoppas bara det är premiärnerver, för man missar inte målet med 10 meter när man har skottläge 1 meter utanför straffområdet mitt framför mål... Citera
HSvensson Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 Sett två matcher i allsvenskan hittills. OMG hur uruselt det kan vara...Hoppas bara det är premiärnerver, för man missar inte målet med 10 meter när man har skottläge 1 meter utanför straffområdet mitt framför mål... Lät som att du missade Malmös match? Citera
papiPope Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Postad 5 April , 2011 Lät som att du missade Malmös match? Ja:-D Citera
papiPope Postad 6 April , 2011 Författare Rapport Postad 6 April , 2011 Kan inte annat än bli tiltad på Man United, dom har ju så otur...... Dessutom kul att pusha in i topranger hela tiden... edit: wöö på 100k views på dagboken Citera
papiPope Postad 10 April , 2011 Författare Rapport Postad 10 April , 2011 Äckligt att man kan tycka att en dam är ett kasst kort på turn när flopp är 23J. Var i 200k på ongame, jag har AA. Fi har ju QJ men jag kan inte lägga... Jaja jobba igen nu för har lite kvar. edit: nääää...blir väl lite mer misär senare ikväll. Citera
papiPope Postad 10 April , 2011 Författare Rapport Postad 10 April , 2011 Saftig slowroll man åkte på nyss Citera
papiPope Postad 10 April , 2011 Författare Rapport Postad 10 April , 2011 Nu är gulen nära:-( orka denna varians.. edit: skönt ska det bli att jobba kväll denna vecka så att jag kanske slipper spela poker fram till på söndag typ Citera
papiPope Postad 11 April , 2011 Författare Rapport Postad 11 April , 2011 Tragiskt att cashrroll har gjort mål för Liverpool ikväll.... Citera
HSvensson Postad 11 April , 2011 Rapport Postad 11 April , 2011 Bläää...har kommit in i en sjukt dålig period med pokern, både rent springmässigt men också spelmässigt. Missar alla floppar känns det som och oavsett hur jag agerar så känns det fel / whine Citera
papiPope Postad 12 April , 2011 Författare Rapport Postad 12 April , 2011 Nu är gulen nära:-( orka denna varians.. edit: skönt ska det bli att jobba kväll denna vecka så att jag kanske slipper spela poker fram till imorgon typ FMP! En itm iaf, dock minus.. Citera
HSvensson Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 Asså måste klaga lite här nu...HELT SINEtqgGRH RQ G Det som händer med pokern nu är fan ett jävla skämt! Inga bluffar funkar, man träffar inga floppar, alla c-bets blir raisade eller synade sen nerhöjda på turn. INGENTING funkar. Har jag bäst hand på flopp och möter drag sitter alltid draget, är det tvärtom sitter aldrig draget.. Har jag färgdrag och möter lägre färgdrag rivrar Fi paret (hände precis..QTs mot 32s...2 på river ofc..) Helt sinnesjukt asså, tappat massor senaste sessionerna och vettifan vad jag ska ta mig till. Har tightat upp spelet som fan, höjt mer preflop när man har monster för att man inte vill ha med några äckliga skithänder, men jo visst, de synar ju ändå... asså jag får bara damp på detta. Såklart så dog musen mitt i sessionen också, härligt! Citera
hankie123 Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 Asså måste klaga lite här nu...HELT SINEtqgGRH RQ G Det som händer med pokern nu är fan ett jävla skämt! Inga bluffar funkar, man träffar inga floppar, alla c-bets blir raisade eller synade sen nerhöjda på turn. INGENTING funkar. Har jag bäst hand på flopp och möter drag sitter alltid draget, är det tvärtom sitter aldrig draget.. Har jag färgdrag och möter lägre färgdrag rivrar Fi paret (hände precis..QTs mot 32s...2 på river ofc..) Helt sinnesjukt asså, tappat massor senaste sessionerna och vettifan vad jag ska ta mig till. Har tightat upp spelet som fan, höjt mer preflop när man har monster för att man inte vill ha med några äckliga skithänder, men jo visst, de synar ju ändå... asså jag får bara damp på detta. Såklart så dog musen mitt i sessionen också, härligt! karma Citera
padrinosftw Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 Spela inte nu, du tänker helt enkelt inte rationellt. I såna här situationer kan du inte bara tvinga fram det, och jag lovar att du inte ens är nära ditt A-game just nu. Gl osv Citera
HSvensson Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 karma Hade lätt kunnat lägga nån saftig kommentar mot dig som du förtjänar efter ditt inlägg men jag pallar inte vara så omogen som dig. Om du hatar mig så mycket så läs inte dagboken.. Spela inte nu, du tänker helt enkelt inte rationellt. I såna här situationer kan du inte bara tvinga fram det, och jag lovar att du inte ens är nära ditt A-game just nu. Gl osv ty Citera
obvspeltorsk Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 karma +1 Hade lätt kunnat lägga nån saftig kommentar mot dig som du förtjänar efter ditt inlägg men jag pallar inte vara så omogen som dig. Om du hatar mig så mycket så läs inte dagboken.. Är du for real? Så det är inte befogat för honom att hata dig? Du lär ju inte ens behöva tänka så att det knakar för att veta varför. Citera
HSvensson Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 +1 Är du for real? Så det är inte befogat för honom att hata dig? Du lär ju inte ens behöva tänka så att det knakar för att veta varför. ...och som vanligt ska du lägga dig i allting... Trodde ni hade mognat men ack nej.. Varför läser ni dagboken och skriver om ni hatar mig? Lägg ner... Citera
obvspeltorsk Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 ...och som vanligt ska du lägga dig i allting... Trodde ni hade mognat men ack nej.. Varför läser ni dagboken och skriver om ni hatar mig? Lägg ner... Har väl knappast med mognad att göra detta? Rätt ska vara rätt imo, varför skulle jag inte läsa här? Läser ju knappast för att en scammer beklagar sig över variansen, utan för att mattiasJ skriver ;P edit: sen orkar jag inte ta diskussion igen, men håller med hence. Hoppas du gular då är det verkligen karma Citera
Lisa87 Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 en scammer beklagar sig .. Vad har jag missat här? Citera
Recommended Posts