Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hur mycket spelar du nu för tiden? Spelar du mest MTT? Hur går det? Någon utbildning på gång? eller jobbas det?

Spelar en del men inte överdrivet mycket. Lirar lite low-limit cg och sen lite turrar här och där. Kollar lite jobb men söker väl inte så överdrivet mycket :)

Hur går det för dig med allt?

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Spelar en del men inte överdrivet mycket. Lirar lite low-limit cg och sen lite turrar här och där. Kollar lite jobb men söker väl inte så överdrivet mycket :)

Hur går det för dig med allt?

I år har det varit lite trögt på pokerfronten, men slutet av förra året var ju riktigt bra. Segt i MTT när det går lång tid mellan klonkarna. Varvar med sng. Kanske börja spela lite hu sng. Blir lite avundsjuk på cg spelarnas bumhunting.

Postad

Bubblar ett kval till ongames highroller...riktigt tiltad atm för allt gick emot mig när bubblan närmade sig. Blev precis blindsökning när jag blev bb, shortstackarna turade sick, jag fick inga händer, mitt bord bröts inte när vi gick från ett bord till två bord så jag blev bb nästan dirr, åkte på en runner runner för itm och sen busta på en flip...

Postad

Lol, någon sek ifrån att timea ut AA pre i en turre. Tänkte "puh" när jag hann göra en raise. Men busta den handen ofc:-D

Nu CL, vilken match ska man se?:shock: Blir nog FCK-Chelsea till att börja med, eller så multitablar jag..

Postad
HahahahahHAHAAHA vad sjukt, vill skriva ner lite whine men orkar inte. Ser fotbollen istället...

Vakna 04.50 imorgon igen, woho.

Samma här, med whinet alltså...

Turneringar är helt jävla sjukt...Man ligger bra till i alla sen bara smäller det så är man ute innan man hinner blinka..

Och cashgamet är också ett jävla skämt idag...

Postad

Typ världens sämsta spelare som på nåt sjukt j*vla vis lyckades vinna DM förra året:

nun70 ($180)

Mejjan ($374)

Fiskbert ($743)

Bugsy ($158)

HERO ($445)

nun70 posts (SB) $1

Mejjan posts (BB) $2

Dealt to HERO :Jc::Js:

Fiskbert calls $2

Bugsy calls $2

HERO raises to $10

fold,

Mejjan calls $8

Fiskbert calls $8

Bugsy calls $8

FLOP ($41) :8s::7d::2h:

Mejjan checks

Fiskbert checks

Bugsy bets $148 (AI)

HERO raises to $435 (AI)

Mejjan folds

Fiskbert folds

TURN ($338) :8s::7d::2h::6h:

RIVER ($338) :8s::7d::2h::6h::3s:

Bugsy shows :2d::3d:

Bugsy wins $330

Postad

JAG VET JU ATT HAN HAR QQ VARFÖR KAN JAG INTE LÄGGA PÅ RIVER ?!!!! Fakk..

lynur ($378)

boom6 ($235)

king_crull ($401)

HERO ($585)

Saandler ($546)

lynur posts (SB) $1

boom6 posts (BB) $2

Dealt to HERO :Qh::Jd:

fold,

HERO raises to $7

Saandler raises to $18

fold, fold,

HERO calls $11

FLOP ($39) :Js::3d::Qs:

HERO checks

Saandler bets $16

HERO calls $16

TURN ($71) :Js::3d::Qs::3c:

HERO checks

Saandler bets $22

HERO calls $22

RIVER ($115) :Js::3d::Qs::3c::Jh:

HERO bets $86.25

Saandler raises to $490 (AI)

HERO calls $404

Saandler shows :Qc::Qd:

Saandler wins $1,081

Postad
Varför synar du isf turn? Synar du turn är det auto-skepp på river. F.ö. finns inte fold på kartan

"Vet"... Jag sätter honom på överpar (dvs AA eller KK) på flopp och turn, men på river är det ju nästan bara QQ han kan ha...

Postad
Råka fastna för reklamen som dök upp och dega in så man fick sig en milantröja :rolleyes:

Kanske man borde göra för var ju inte direkt dyr:-)

Nyss sett skidor, nu lite eptlive, snart bandy och sen fifa+öl och kanske hotellet?

Postad

Kör några turrar ikväll varvat med cg, är rätt trött men vill ändå ge det ett försök :)

Alla på ipoker, såhär ser det ut:

19.05 $8k gtd rebuy

19.45 $2.5k gtd rebuy

21.10 $4.5k gtd

21.30 $20k gtd rebuy

22.10 $10k gtd rebuy

Postad

Drog bara igång fyra turrar ikväll. Cashade i 35k night rehab, men var bara en lillcash. Två outad i 400k och donkade ut mig i gsop sevilla-kval fast var rätt short ändå så.

Nu se 127 Hours och sen sova, jobbar kväll i veckan så blir nog inte så mycket poker.