Gå till innehåll

[Dörrrr] @ SvS 1/2 - 2,5/5


Dorrrr

Recommended Posts

Gör Om detta nu ...försökte med en gemensam db för oss som va på 1/2 men många har visst egna så kör egen med då.

 

Startat upp grinden igen pg a att jag gått ner i arb, tid. Var ordentligt trött på pokern och la ner den för ca 1,5 år sedan. Spelat bla på SvS med annat nick. Nu tog jag eget konto och avsätter 10k.

 

Sätter igång på 1/2 och tanken är att jag är på 2,5/5 innan juli slut.

Spelat på högre nivåer än så men eftersom jag inte orkar med några större swings eller lägga ner för mycke tid för att utvecklas.

 

Åker till Thailand i augusti och kommer vara där i några månader ...hur många är inte bestämmt än. Men blir 4-6 månader.

Ska försöka klara mej runt på pokern.

 

Tjohooo, detta va lite om mej och det kommer va mycke mer än poker här.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övervägde att starta egen DB och be någon mod stänga denna men WTF ...den kanske kommer igång 8-)

 

 

Ska posta lite resultat sen jag började på 1/2 @ svs

 

5/6 +677

7/6 +1328

8/6 +288

11/6 +1822

12/6 +940

13/6 +661

15/6 +478

16/6 +1285

 

 

Spelat 2,5 timme nu och ligger ca 600 + ...ska INTE fördärva min rulle på fyllan nu med PLO :evil: ...vägrar vakna upp mer bakis än nödvändigt framöver !

 

Har betalt för PT men sitter på div. datorer och datorn hemma är en iMac så jag har inte riktigt orkat att mecka med det ...tror inte det är några större bekymmer men...

 

Rullat på bra och jag har svårt att se några större förluster om jag inte hamnar på tilten eller tar för korta sessioner. Haft ett större uppehåll från pokern men gått ner i arbetstid så försöker tvinga mej till spel ...är seriöst ganska trött på poker men bättre än att jobba ATM.

 

Ska dessutom ut och resa aug-okt med min laptop och ska försöka spela in boende och bröföda i thailand. Vill va reg. på 2.5/5 då MEN eftersom jag tappar några lusentappar på att jag gått ner i tid så plockar jag dessa med.

 

Nu blir d ett par avsnitt family guy och en kanna kaffe innan nästa session....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5/6 +677

7/6 +1328

8/6 +288

11/6 +1822

12/6 +940

13/6 +661

15/6 +478

16/6 +1285

17/6 +1367

 

...slutade på bra pluss idag med trots ett Olla-kli som duger :(

 

Blir väll inte så mycke lir närmasta dagarna ...3 festkvällar och orkar inte spela på bak-fyllan.

 

Väjde idag för en Ank-Jävel på vägen och bilen hoppade till ...ett jävla dun-måln i backspegeln = körde ju givetvis över 3 andra :cry:

...som på film. Låter roligare än va det var/är, mår fan illa av det !

 

Tjejen tröstade mej med "men det är sånt som änder"

...beslut-ångest om vad fan man ska göra på midsommar med :/

 

Nu blir det att krypa ner i sängen och fortsätta att klia på ollat !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hadde tänkt att spela någon timme nu men en reperatör kom till jobbet idag med sin HP-Laptop och när jag såg skrivbordet var det en mac?

 

WTF ?!?!

 

Kör iMac hemma och köpte en windows-laptop vilket gjorde mej påmind om varför jag förra gången inte köpte just en windowsmaskin :roll:

 

...iaf så hadde han instalerat Ubuntu (linux) på den och sedan "moddat" Ubuntu så att den både fungerade och såg ut som en mac ...med 5 min efterforskning har jag nu börjat ladda hem Ubuntu och ViritualBox så jag kan virituellt köra windows när jag ska spela poker på mina klienter.

 

...sånt här kan jag ju snöa in på totalt och glömma allt i världen innan allt funkar. Tyvärr ska jag iväg på lite party strax men kommer bli najs som fan att göra om piss-pc-lapsnoppen till en sexig mac-book 8-)8-)8-)

 

 

Nu blir det fest :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan lille-bror !

Bara för att jag nu bjuder på internet så behöver du ju fan inte sitta och ta hela bandbredden :evil:

 

Ubuntu har jag på min pocket-dator.

BTfW, din tur att köra inatt? :ola:

 

:h: dej. Får du tag i ragg så ta inte hem dom för då hamnar dom bara hos mej ...men :h: dej endå ;)

Jag är bara snyggare än dej. Att du möjligtvis är en bättre människa gynnar dej inte i det läget ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan lille-bror !

Bara för att jag nu bjuder på internet så behöver du ju fan inte sitta och ta hela bandbredden :evil:

 

Ubuntu har jag på min pocket-dator.

BT(f0cking)W, din tur att köra inatt? :ola:

 

:h: dej. Får du tag i ragg så ta inte hem dom för då hamnar dom bara hos mej ...men :h: dej endå ;)

Jag är bara snyggare än dej. Att du möjligtvis är en bättre människa gynnar dej inte i det läget ;)

 

Ja du är ju känd för dina fina ligg ...jävla road-kills du släpar hem !

 

Streamar radio och laddat hem lite. Ska lämna tillbaka bandbredden din snåla :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hadde tänkt att spela någon timme nu men en reperatör kom till jobbet idag med sin HP-Laptop och när jag såg skrivbordet var det en mac?

 

WTF ?!?!

 

Kör iMac hemma och köpte en windows-laptop vilket gjorde mej påmind om varför jag förra gången inte köpte just en windowsmaskin :roll:

 

...iaf så hadde han instalerat Ubuntu (linux) på den och sedan "moddat" Ubuntu så att den både fungerade och såg ut som en mac ...med 5 min efterforskning har jag nu börjat ladda hem Ubuntu och ViritualBox så jag kan virituellt köra windows när jag ska spela poker på mina klienter.

 

...sånt här kan jag ju snöa in på totalt och glömma allt i världen innan allt funkar. Tyvärr ska jag iväg på lite party strax men kommer bli najs som fan att göra om piss-pc-lapsnoppen till en sexig mac-book 8-)8-)8-)

 

 

Nu blir det fest :h:

 

Jag är exakt likadan...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är exakt likadan...:D

 

Det är faktiskt lite jobbigt.

Ska börja med vandringen i detta nu och vet att jag kommer va sjukt trött imorgon :rolleyes:

 

...nu ska en kopia av hd:n göras sedan påbörjas instalationen av ubuntu och sedan antagligen det jävligaste ...modda skiten och sedan få V-Box att fungera. Mina tidigare erfarenhetyer av linux är ICKE av dom enklaste problemen. Men mycke har väll hänt på 5-6 år förhoppningsvis :-P

 

Let's go, go, go, gooooooooo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...