Laagen13 Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Mest tragiska dagboken någonsin? I klass med två andra NL100 spelare på svenska spel? De är inte kvar på forumet dock.
Orrarah Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Kommentarer överflödiga...Varför tar du dig energi till detta? Och vart hittar ni humorn? Naee... Håller med Djens.
megaspappa Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Kommentarer överflödiga...Varför tar du dig energi till detta? Och vart hittar ni humorn? Naee... Håller med Djens. Hur svårt är det för dig och övriga som inte gillar fivestars dagbok att aldrig mer klicka in på den alt. skita i att posta något? Din dagbok är ju extremt tråkig jämfört med den här... !!! *spyr* HEJA FIVESTAR!!!
women_LOL Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Kommentarer överflödiga...Varför tar du dig energi till detta? Och vart hittar ni humorn? Naee... Håller med Djens. +100000000^100000000
MJ Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Jag tycker det är otroligt nyskapande att blanda engelska och svenska. Lite som Percy Nilegård gjorde. För 15år sedan..
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Om korven inte är kall... kokt eller grillad? ketchup/senap? bröd/utan? räksallad/mos/rostad lök/bostongurka? berätta hur thabest poka playa äter sin korv ute! Absolut grillad! Med Johhnys senap och ketchup. Gärna rostad lök också! Kan rapportera att wienerkorven va riktigt nice! Kommer bli en del cashflow in med den i munnen kan jag lova /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Vart skulle du resa? Grönland och sen Island
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Mest tragiska dagboken någonsin? Du som är en well known fish i pokerkretsar. Dig tar jag gärna an i en Tha-Best-Poka-Playa-Ever-Challenge
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Well known fishes: Djens Bossbaver Kungrikard Sweknekten Poker509 Gudentor niklasdon SSKSSK Ssucram Boss12 Miamia ruttenkiwi Tredje Syrene <<<<--- värst av alla BÄST Five_Star bareev FRÖLUNDA Durrrr Ziigmund Johanna22 Matusow Dan_Glimne
MJ Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Var hamnar en spelare som gör 23kr/timmen? Alltså han gör mer än en av de bästa, fast samtidigt bra mycket mindre än många av de sämsta.
MJ Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Var hamnar en spelare som gör 23kr/timmen? Alltså han gör mer än en av de bästa, fast samtidigt bra mycket mindre än många av de sämsta. Edit: samt, hur rekomenderar du att hans cashflow ska spenderas? Brudar, sprit, bilar?
Orrarah Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Hur svårt är det för dig och övriga som inte gillar fivestars dagbok att aldrig mer klicka in på den alt. skita i att posta något?Din dagbok är ju extremt tråkig jämfört med den här... !!! *spyr* HEJA FIVESTAR!!! Hoppas du inte följer den då...
Dorrrr Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Well known fishes: Djens Bossbaver Kungrikard Sweknekten Poker509 Gudentor niklasdon SSKSSK Ssucram Boss12 Miamia ruttenkiwi Tredje Syrene <<<<--- värst av alla BÄST Five_Star bareev FRÖLUNDA Dörrrr Ziigmund Johanna22 Matusow Dan_Glimne ...du hadde stavat fel !
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Edit: samt, hur rekomenderar du att hans cashflow ska spenderas? Brudar, sprit, bilar? Cashflow ska insvesteras på Tha Börs. Inte allt men en del. Har gjort flera K på Tha Börs sen starten i Våras. Investeringsobjekt mottages gärna?? Jag är MYCKET sämre på Tha Börs än vad jag är vid Poka Borden där Tha Snitt ligger på 200kr/h. Det gör det INTE på Tha Börs kan jag säga. Sen kan man göra några barhäng. Hoppas att The Ten Points Bruden kommer och vill ha Mangojuice/Vodka. Själv har jag även rest en del för mina pengar. Fiskade Blue Marlin for 16k per dag. Ska ta en kvällskorv nu och en Norrlands och luta mig tillbaka bland stålarna
bossbaver Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 PF snubbar jag ser upp till,, och är smått avis på: Djens Bossbaver Kungrikard Sweknekten Poker509 Gudentor niklasdon SSKSSK Ssucram Boss12 Miamia ruttenkiwi Tredje Syrene BÄST bareev FRÖLUNDA Durrrr Ziigmund Johanna22 Matusow Dan_Glimne fyp Förresten, kan vi inte införa en åldersgräns här på PF?
Roob Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 fyp Förresten, kan vi inte införa en åldersgräns här på PF? +2
Djens Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Vad är det för fel på en seriös dagbok där du istället kan visa att du vinner pengar och blir bättre spelare? Vill du bli bättre på börsen kan jag hjälpa dig, för ett pris såklart.
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Vad är det för fel på en seriös dagbok där du istället kan visa att du vinner pengar och blir bättre spelare? Vill du bli bättre på börsen kan jag hjälpa dig, för ett pris såklart. Om du vill se mitt cashflow är det bara att titta på Sid. 1 Så var det löst. Tha Börs upp idag och så även mina 10k aktier jag köpte i måndags. Påväg mot breakeven således. Waiting for fond-resultaten för dagen.
Djens Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Gjorde iaf ett försök, ha det så roligt med ditt tragiska liv.
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 fyp Förresten, kan vi inte införa en åldersgräns här på PF? Helt sant. Jag behöver inga random kids som är avundsjuk på my Tha Snitt och cashflow. Ut och lev med er! Ta ett barhäng, träffa vänner. Travel alot!
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Gjorde iaf ett försök, ha det så roligt med ditt tragiska liv. Random fjant! Utmana mig istället för att grina ut som tha mes
five_star Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Kungrikard >>> Om du läser detta. Thanks för ditt inköp idag. Du floppade set 6 och jag floppade set 8 Trodde du really att du skulle ha mig, hahahaha. Upp 245kr på 1h 10min
nicklaslid Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Du som är en well known fish i pokerkretsar. Dig tar jag gärna an i en Tha-Best-Poka-Playa-Ever-Challenge Jag tar den åt honom, sätt några rules.
Crappy Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Allvarligt talat Fivestar? Du dissade ett erbjudande från DJENS? Är du inte frisk? F-n jag tror folk står i kö för att bara få ett erbjudande av honom
Recommended Posts