bloomberg Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Hej! Har precis skaffat sng wizard men undrar hur man gör för att importera sina sng:s turneringar i programmet? Dvs handhistoriken? Jag spelar på PS! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Var ett tag sen jag använde programmet, men har för mig att i startskärmen kan man välja något i stil med "set directory" och där bläddrar du till din handhistoriksmapp sen är det bara att tuta och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bloomberg Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Hmm min turneringar sparas i en mapp jag har på skrivbordet... Jag väljer open tournament folder och väljer min mapp men inget händer? Någon som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts