la_france Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Jag känner mig lite smått värdelös men jag måste be om några tips för spelet på SH NL10-20. Vetefan vad som händer men det går bara segt för mig. Någon som kan berätta lite generellt om spelarna där? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Du ger oss inte så mycket att jobba med och vi har inga magiska ord maninho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 dom är lika bra som ftp lirarna är på nl 1 k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
la_france Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Slängde in en snabb halvtiltpost, finns nog egentligen inte så mkt att säga:roll: Hade nog passat bättre i tilt-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Dom synar alltid All in pre med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Dom synar alltid All in pre med Är det fel?? Två levande kort juhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts