Ferna Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Tja, jag har använt mitt visa kort på massa olika pokerklienter, nu har jag tänkt och beställa ett nytt kort då jag vill vara säker på att ingen har mitt kortnummer då jag haft mitt nuvarande kort ett bra tag och lämnat ut det till en och annan på resturanger osv.. Nu undrar jag vad som händer när jag kommer att börja använda mitt nya kort med ett annat kortnummer på olika pokersajter? Jag tänkte först och främst på alla säkerhetsrutiner en del sajter har nu förtiden, kan jag bli tvungen att skicka in en kopia på mitt visa-kort? Och om det är fallet, vilka sajter kan det tänkas vara isf? Tacksam för svar! Citera
Maruzi Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 expekt föredrar att man använder ett kort bland annat. men de e väl inte så jobbigt o fota sitt visa kort o sen bara skicka den till sidorna som ber om ett foto Citera
DrRoland Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Du måste antagligen göra en miniinsättning på alla sidor du använder det nya kortet på innan du kan börja ta ut någonting också. Tycker det låter fan så jobbigt att byta visa. Du kan inte använda det gamla tills det går ut? expekt föredrar att man använder ett kort bland annat. men de e väl inte så jobbigt o fota sitt visa kort o sen bara skicka den till sidorna som ber om ett foto Det var så jag gjorde, kopia på ID-kort, bank statement, utility bill och kopia på Visa. Den kopiorna som första sidan glatt accepterar accepteras inte av sida nr2. Man tar nya kopior som sida 2 accepterar. Dessa kopior accepteras i sin tur inte av sida nr3. Så där fortsätter det i all evighet. Citera
Recommended Posts