Gå till innehåll

Byta visa kort på pokerklient!


Ferna

Recommended Posts

Tja, jag har använt mitt visa kort på massa olika pokerklienter, nu har jag tänkt och beställa ett nytt kort då jag vill vara säker på att ingen har mitt kortnummer då jag haft mitt nuvarande kort ett bra tag och lämnat ut det till en och annan på resturanger osv..

Nu undrar jag vad som händer när jag kommer att börja använda mitt nya kort med ett annat kortnummer på olika pokersajter? Jag tänkte först och främst på alla säkerhetsrutiner en del sajter har nu förtiden, kan jag bli tvungen att skicka in en kopia på mitt visa-kort? Och om det är fallet, vilka sajter kan det tänkas vara isf?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste antagligen göra en miniinsättning på alla sidor du använder det nya kortet på innan du kan börja ta ut någonting också.

Tycker det låter fan så jobbigt att byta visa.

Du kan inte använda det gamla tills det går ut?

 

expekt föredrar att man använder ett kort bland annat. men de e väl inte så jobbigt o fota sitt visa kort o sen bara skicka den till sidorna som ber om ett foto

 

Det var så jag gjorde, kopia på ID-kort, bank statement, utility bill och kopia på Visa.

Den kopiorna som första sidan glatt accepterar accepteras inte av sida nr2.

Man tar nya kopior som sida 2 accepterar. Dessa kopior accepteras i sin tur inte av sida nr3. Så där fortsätter det i all evighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...