Gå till innehåll

Konvertera HH´s från Svs?


Upgrade

Recommended Posts

Tjena,

 

Jag lirar mest på SvS för tillfället, och jag skulle vilja posta handhistorik från SvS på pf och framför allt 2p2 på ett enkelt sätt. Nu är jag tvungen att memorera handen och använda 2p2:s symboler för spader, ruter osv när jag skriver ner handen. Resultatet blir okej, men det rätt lång tid vilket gör att jag postar betydligt färre händer än vad jag egentligen skulle vilja.

Och att bara kopiera in handhistoriken är ju ingen bra ide, ingen kommenterar den om den inte är konverterad. Finns det något sätt att konvertera händerna på ett enkelt sätt som man kan göra om man spelar på tex FTP, när man bara klistrar in HH´n från PT eller HM och konverterar den och sedan postar?

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, har problem med postgress vilket gör att jag inte kan connecta via HM till Postgress...med andra ord kommer jag inte in i HM och kan inte starta importen. det har varit så här några månader nu, och jag har inte orkat fixa det än men håller på och kollar upp det as we speak. Jag är dock orolig för att jag har "mixtrat" för mkt med Postgres och att det inte kommer att funka.

Har för mig att hela processen var betydligt enklare med PT3, har testat trial-versionen men den har gått ut. Om det är möjligt att bara kopiera HH´s från PT3 och konvertera via nån sida på ett enkelt sätt kanske jag köper PT3 istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...