Larzzon67 Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Eftersom jag hatar SvS , hatar jag dom borden också....Osynat ! Citera
okocha Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Jag gillar dom, det blir billigare att spela poker sas. mvh flugan. Citera
bossbaver Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Det är väl bra, ju lägre stakes desto mer fisk lär det väl locka. I guess... Tips till TS, släng upp en poll så man kan rösta oxå vetja Eller tror ni de fiskar som redan lirar på ss istället kommer köra de borden? Och på så sätt att era regular-fiskar no longer kommer donera till er? Neee jag tror på mer fisk. Det är väl ändå SSs syfte, att locka fler spelare till sajten. Citera
Ferna Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Det är väl bra, ju lägre stakes desto mer fisk lär det väl locka. I guess... Tips till TS, släng upp en poll så man kan rösta oxå vetja Eller tror ni de fiskar som redan lirar på ss istället kommer köra de borden? Och på så sätt att era regular-fiskar no longer kommer donera till er? Neee jag tror på mer fisk. Det är väl ändå SSs syfte, att locka fler spelare till sajten. Tycker det känns som att fiskarna som hängde på 0.5/1 förut har flyttat ner till sommarborden så 0.5/1 hänger det mest grinders, nån som håller med? Citera
dandelion169 Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
bjoelle Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Ja, har blivit sjukt grindertätt på 0,5/1, massa pokerproffs Nej, kungrichard spelat 0,25/0,5.. såg det själv... OMG Citera
skaz Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Ryktas om att SKSK var där o härjade idag Citera
AdslVerbe Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Jag var inne och spelade 50-100 händer. Det var nästan som förr...otroligt fiskigt och folk verkade hata pengar. Men det lugnar nog ner sej lite med tiden och då blir värdet relativt sämre med 1/2 mörkarna och 1/4 maxinköp mot vanliga 0,5/1 tror jag. Men jag står gärna ut om det bara är för en period om det lockar massa NY fisk till Svs. Dessutom är det än så länge bara FR-bord. Citera
simonlofberg Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Nej, kungrichard spelat 0,25/0,5.. såg det själv... OMG HAHA såg det idag också när jag kika på en polare som nyss öppnat konto. Citera
tågrånarn Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 LOL,, Nu MÅSTE man ju kasta in en 5-hundring o potta lite. Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nej, kungrichard spelat 0,25/0,5.. såg det själv... OMG Han har suttit där 24/7 sedan borden öppnade.. Citera
megaspappa Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Han har suttit där 24/7 sedan borden öppnade.. Hur vet du det? (om du nu inte suttit där själv 24/7) Perfekt nivå att gå ner och banka all in varje hand på! Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Hur vet du det? (om du nu inte suttit där själv 24/7) Perfekt nivå att gå ner och banka all in varje hand på! Har suttit där rätt mycket och varje gång jag suttit där har han suttit där och grindat! Citera
megaspappa Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Har suttit där rätt mycket och varje gång jag suttit där har han suttit där och grindat! Okej, men då spelar ni 24/7 båda två? Kul för er? Eller ville du få fram något annat? Tycker själv att det är samma regs dygnet runt på alla FR bord på svs. Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Okej, men då spelar ni 24/7 båda två? Kul för er? Eller ville du få fram något annat? Tycker själv att det är samma regs dygnet runt på alla FR bord på svs. Jaja besserwisser klart du har rätt! Citera
Snygglenn Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 haha efter fyra år på lägsta nivån var det väl dags att kliva ännu lägre ned på stegen när dem introducerade en lägre nivå Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 haha efter fyra år på lägsta nivån var det väl dags att kliva ännu lägre ned på stegen när dem introducerade en lägre nivå Har rikard spelat i fyra år på 0.5/1? Citera
Snygglenn Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Har rikard spelat i fyra år på 0.5/1? tror det Citera
megaspappa Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 tror det Härligt att ni verkar ha så stor koll på eran idol? Svs öppnade torsdag 30/3 -06.. 3 år sen... Citera
Ferna Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Härligt att ni verkar ha så stor koll på eran idol? Svs öppnade torsdag 30/3 -06.. 3 år sen... Jag är imponerad över att du kan använda google.. Citera
megaspappa Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag är imponerad över att du kan använda google.. Okej, och med det vill du ha sagt? Att du inte klarar av att använda google? Citera
Snygglenn Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Härligt att ni verkar ha så stor koll på eran idol? Svs öppnade torsdag 30/3 -06.. 3 år sen... Det är väl klart att det är roligt att håna en kille som betett sig som ett riktigt spån på forumet, ser sig som duktig på poker och var riktigt taskig mot ängeln? Tycker inte du det är ganska patetiskt att sitta och nöta 15h/dag i tre år för att sen kliva ännu längre ned så fort en lägre nivå öppnas? Citera
megaspappa Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Det är väl klart att det är roligt att håna en kille som betett sig som ett riktigt spån på forumet, ser sig som duktig på poker och var riktigt taskig mot ängeln? Tycker inte du det är ganska patetiskt att sitta och nöta 15h/dag i tre år för att sen kliva ännu längre ned så fort en lägre nivå öppnas? Kanske det, om man vill sjunka till samma låga nivå? Aldrig sett honom posta något här, vad nickar han? Underbart att folk har sån koll på någon som spelar microlimit... Citera
Recommended Posts