Vlade_Divac Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Här kan ni alla få hylla värdens just nu bästa spelare det finns bara en Zlatan! Citera
*Adde* Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Här kan ni alla få hylla värdens just nu bästa spelare det finns bara en Zlatan! Du menar skytteligaettan i Italien 2009. En viss skillnad imo. Men sure, han är vass på vad han gör. Citera
MJ Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Du menar skytteligaettan i Italien 2009. En viss skillnad imo. Men sure, han är vass på vad han gör. Ja man är ingenting förrän man visat upp sig i den ungerska ligan. Tack för showen Zlatan! Citera
SouthEast Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Zlatan tycker att han är bra. Zlatan tycker inte att han kan vinna mer i Italien. Zlatan tycker att han ska spela i ett bättre och vinna fler titlar. Citera
Supertequila Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Så, tror ni han stannar kvar i Inter när de misslyckas i champions league jämt? Citera
MJ Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Så, tror ni han stannar kvar i Inter när de misslyckas i champions league jämt? Nej. Jag tror inte han stannar i Inter. Citera
Vlade_Divac Postad 1 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2009 hehe orka ens försöka att kritisera Zlatan, han är kung just nu och han kommer vara ännu bättre nästa säsong, var han än spelar, kolla på det här å njut8-) http://www.youtube.com/watch?v=i5kjaWzeMYM Citera
SouthEast Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 SouthEast är en avundsjuk svenne. Jag beundrar Zlatan och anser att han alltid ska spela för Sverige. Han är ju ordinarie i vilket klubblag och landslag som helst. Min grabb är faktiskt Zlatan när han spelar fotboll (första träningen på onsdag). Citera
Recommended Posts