Gå till innehåll

Emop entraction


hovnarr

Recommended Posts

Jag har spelat 5 satelliter men inte lyckats kvala in mig ännu. Som bäst var jag HU och torska med AA mot 43. [/slutgnällt]

 

Men det går fler satelliter och jag har redan lyckats sub-kvala till 3. Redan ikväll spelas 2, och jag ska fan till Prag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Lyckades tråckla mig igenom dagens finalsatellit på Entraction och belönades med ett EMOP paket, så nu blir det livepoker i Spanien i slutet av månaden.

 

Är det någon som råkar veta hur dags på dagen turneringen startar och om man kan välja dag 1a eller 1b?

 

Några fler från PF som ska till EMOP Barcelona?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att vänta, jag klonkade till helsinki midnight sun, och då tog det ett tag innan jag fick paketet registrerat, skulle få 700 euro insatt på kontot, som jag själv skulle disponera till flyg hotell osv.. Men de tog typ 2-3 dagar innan det sattes in... Men resan blev sjukt bra ändå, och jag skulle tro att om du väntat mer än 3 dagar, tja då borde du kontakta sidan i första hand. Men än så länge e det nog lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...