Gå till innehåll

Hygglo spelar NL10 och liveturneringar


Hygglo

Recommended Posts

Idag var vi på Legoland hela dagen. Det är nog bra, men absolut inte dimensionerat för så många personer som var där idag. Vi fick köa 1½ timme för att komma in och 1 timme för att få köpa korv. När vi skulle köpa Lego i affären innan vi åkte fick vi tränga oss fram till hyllorna för att kunna köpa något. Men barnen klagade inte, de hade jättekul i alla fall.

 

Nu blir det kanske lite poker på hotellrummet innan vi somnar, imorgon ska vi ta en utflykt och köpa lite öl o vin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det blev ingen poker igår, får se om det blir det idag. Idag tog vi en tur till Tyskland och köpte öl och vin. Vinet betalade vi ungefär halva priset för jämfört med vad det kostar i Sverige. Imorgon åker vi färja till Sverige igen och bor på vandrarhem, på fredag ska vi gå på Ullared.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen tillbaka hemma igen, borta bra men hemma bäst. Igår var jag till Lesjöfors och spelade liveturnering, det var roligt, jag har inte spelat livepoker sedan SM i Maj.

 

Det var en 330:- freezeout med c:a 25 startande. 4 prisplatser, jag kom 3:a och fick 1400:- för det. Jag är nöjd med det, det känns som det lossnat nu, det var längesen jag vann nåt live.

 

Om jag orkar ikväll ska jag spela lite NL10 på Stars, får se om jag jobbar ihop tillräkligt mycket för att våga mig på att gå upp till NL25.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade inte så mycket igår, orkade bara en timme, sen satt jag och somnade när jag spelade, det är aldrig så bra. Spelade i alla fall 4 bord NL10 i en timme ungefär och stannade på +$20. Kunde varit mer + om jag varit pigg, hade ett otroligt kortsnitt, floppade tvåpar, set, stegar och färger till höger och vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har min fru och jag 9-årig bröllopsdag. Hur firar man det då? Genom att åka till IKEA i Örebro och shoppa! :-P Vi ska ha barnvakt på fredag för att fira, då ska vi gå ut och äta och gå på bio (Harry Potter).

 

Har gått break-even ett par dagar, känns nästan som förlust på NL10, känns som man BORDE plussa... ;-) Min syrra var hos oss ikväll. Hon är lite intresserad av poker så jag har försökt lära henne lite då och då. Ikväll körde jag en $3 SnG på Stars som hon kollade på och vi pratade om händerna och så när jag spelade. Naturligtvis vann jag. ;-) Det är det enda jag spelat idag, men det blev i alla fall $10 plus tack vare vinsten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...