Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha, vill ju lätt skicka men vill ju inte riskera att bli bannad härifrån jag heller ;-)

Bara jag som håller på och hoppar som en galning för att vakna till?!?

Hur kan du behöva hoppa O_O du måste ha jordens adrenalinkick, typ puls på 2000, jag hade fan fått upp en 2 liters cola flaska i röven och två ciggaretter i urinröret och njutit av det för att få ta din plats atm :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, vill ju lätt skicka men vill ju inte riskera att bli bannad härifrån jag heller ;-)

Bara jag som håller på och hoppar som en galning för att vakna till?!?

Reglerna för tiggeri gäller bara den tiggande sidan. Vill du skicka bort hela din rulle till random railbird så är du fullkomligt välkommen att göra det. Jag har tyvärr inget konto på Pokerstars dock... :-(

Fakeedit: jag vet att jag är konstig, ni behöver inte påpeka min Pokerstarskontolöshet.

Länk till kommentar

Nja, du får slinka undan tack vare att jag är löjligt konsekvent. Det hade inte varit rätt att ge dig en varning om inte aakre123 får någon. Kul, men inte rätt. :-D

Meh, vad ska man behöva göra för att få en varning här ikväll egentligen? (Du kan inte skicka $5 till mig på FTP, du får tillbaks $10 om jag cashar...)

Länk till kommentar

Vafan, räcker det inte att du spelar om ett förstapris på 600 kakor? Jag hade åtminstone kunnat vara vaken en vecka i sträck för att få ta din plats...

Jodå de tycker jag också :-) , men kroppen jobbar emot mig idag och brukar alltid vara som värst mellan 3 och 4a, nu känns det dock lite bättre med en kaffe och musik på lagom volym för att vara kl 4 :-P

Länk till kommentar