pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hahaha, vill ju lätt skicka men vill ju inte riskera att bli bannad härifrån jag heller Bara jag som håller på och hoppar som en galning för att vakna till?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vafan, räcker det inte att du spelar om ett förstapris på 600 kakor? Jag hade åtminstone kunnat vara vaken en vecka i sträck för att få ta din plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Typiskt Då är det jag som åker dit alltså? Nja, du får slinka undan tack vare att jag är löjligt konsekvent. Det hade inte varit rätt att ge dig en varning om inte aakre123 får någon. Kul, men inte rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hahaha, vill ju lätt skicka men vill ju inte riskera att bli bannad härifrån jag heller Bara jag som håller på och hoppar som en galning för att vakna till?!? Hur kan du behöva hoppa O_O du måste ha jordens adrenalinkick, typ puls på 2000, jag hade fan fått upp en 2 liters cola flaska i röven och två ciggaretter i urinröret och njutit av det för att få ta din plats atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Nja, du får slinka undan tack vare att jag är löjligt konsekvent. Det hade inte varit rätt att ge dig en varning om inte aakre123 får någon. Kul, men inte rätt. kom igen nu pinguu lite evil kan du väl va? edit: jag tänkte väl det... editeditedit: hur bajsar man på någons fis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hahaha, vill ju lätt skicka men vill ju inte riskera att bli bannad härifrån jag heller Bara jag som håller på och hoppar som en galning för att vakna till?!? Reglerna för tiggeri gäller bara den tiggande sidan. Vill du skicka bort hela din rulle till random railbird så är du fullkomligt välkommen att göra det. Jag har tyvärr inget konto på Pokerstars dock... Fakeedit: jag vet att jag är konstig, ni behöver inte påpeka min Pokerstarskontolöshet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Nja, du får slinka undan tack vare att jag är löjligt konsekvent. Det hade inte varit rätt att ge dig en varning om inte aakre123 får någon. Kul, men inte rätt. Meh, vad ska man behöva göra för att få en varning här ikväll egentligen? (Du kan inte skicka $5 till mig på FTP, du får tillbaks $10 om jag cashar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vafan, räcker det inte att du spelar om ett förstapris på 600 kakor? Jag hade åtminstone kunnat vara vaken en vecka i sträck för att få ta din plats... Jodå de tycker jag också , men kroppen jobbar emot mig idag och brukar alltid vara som värst mellan 3 och 4a, nu känns det dock lite bättre med en kaffe och musik på lagom volym för att vara kl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 kom igen nu pinguu lite evil kan du väl va? Väck inte den björn som sover. Inte pingviner heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Alla respekterar Sumpas knapp och foldar fram till honom, Sumpas höjer till 2,4k och blindsen kan inte klicka på fold fortare... Ännu en pot i rätt riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Jodå de tycker jag också , men kroppen jobbar emot mig idag och brukar alltid vara som värst mellan 3 och 4a, nu känns det dock lite bättre med en kaffe och musik på lagom volym för att vara kl 4 säg till om du vill att jag ska ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Meh, vad ska man behöva göra för att få en varning här ikväll egentligen? (Du kan inte skicka $5 till mig på FTP, du får tillbaks $10 om jag cashar...) Men vad fan, jag orkar inte, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Men vad fan, jag orkar inte, okej? Go pingu go bann bann bann bann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 KOM IGEN NU SUMPAS, sumpa inte skumpan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Go pingu go bann bann bann bann Du hade blivit så förvånad om du helt plötsligt inte fick använda forumet mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 sumpas är som jenna jameson in action, full action hela rullen sen har stacksen över bröstet (OBS LÄS, extremt dåligt skämt me so tired) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Om man får mordhota på forumet, och den där jävla gcnmoo är medlem, vill jag bara be honom att passa sig jävligt noga med att tafsa på Sumpas marker, Nuff is nuff already! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Du hade blivit så förvånad om du helt plötsligt inte fick använda forumet mer. Du hade blivit ÄNNU mer förvånad om du helt plötsligt inte fick använda forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Du hade blivit ÄNNU mer förvånad om du helt plötsligt inte fick använda forumet Haha, du har en poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Det spårar ur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Wee, min första poäng på forumet. Vem leder? Edit: SUMPAR INTE SKUMPAN, SUMPAS SUMPAS SUMPAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Du hade blivit så förvånad om du helt plötsligt inte fick använda forumet mer. nu ska vi inte vara sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Det spårar ur Är det party så är det. Wee, min första poäng på forumet. Vem leder? Jag har ingen koll. Det kan vara du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Haha, du har en poäng. ska övertala sumpas att köpa forumet när han har klonkat och göra det pingvin fritt8-) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 nu ska vi inte vara sånna Men det är så kul att vara sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts