Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kungen med kronan. Jag saknar dig lite.

 

Kan man kanske få en graf eller lite stats från din cashsatsning? :)

 

Haha :mrgreen:

Har inte lirat en pokerhand på en och en halv vecka typ (förutom söndagen, som slutade miniback)

 

Detta beror mest på att det händer massa annat spännande i livet just nu.

Fick hem två goa tv-apparater (en till tv och en till wii :mrgreen: ), så där har en del tid försvunnit.

Imorgon kommer mitt studiopaket. Har jobbat en hel på att förbereda för den ankomsten.

Mycket gig och rep med band.

 

För övrigt har jag ett tjockisbet med Sumpas nu med.

Jag ska gå ner ett (stort) antal kg på några månader för 5000 svenska riksdaler. Mer glory än cash obv 8-)

Och ja, jag har släppt som fan på mig själv de senaste åren. För 3 år sedan hade jag bra kondis och idrottade sönder. Nu har jag käkat pizza i snitt 3-4 gånger i veckan i 2 år. Plussa på lite annan skitmat och ta bort all träning, så springer kilona iväg :rolleyes:

Har alltså gått så långt att jag skämms för att skriva min vikt på PF xD

Som pepp till mig själv kommer här ändå villkoren för betet:

 

Jag väger nu 118 (!!!!!!!!!) kg.

Ska ner till 90 (normalt för min längd) tills 1a april.

Har redan tappat 2 kg på 4 dagar endast genom att äta normalt och golfa en gång :shock:

26 to go!

 

Har pluggat en del GTO och räknat ranger osv, men inte riktigt så mycket som jag hade planerat. Känner dock att börjar få en riktigt djup förståelse för dedäringana poker :mrgreen:

 

Ikväll skulle det varit tennisstuga här (Söderling vs Federer kl 03) men har sovit för jävla kasst, så ställde in det :rolleyes:

 

Kan bara säga att livet är underbart och fantastiskt!

Tänker ibland till på hur mitt liv ser ut i jämförelse med andra i min ålder. Känner mig så sjukt lyckligt lottad och tacksam att jag får ha det så här bra!

Jag har alltid varit en lycklig människa, men nu är det nog rekord.

Heja livet! :-D

 

Edit: Är runt 12 BIs upp över endast 4k händer. Bra resultat, men behöver inte betyda nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :mrgreen:

Har inte lirat en pokerhand på en och en halv vecka typ (förutom söndagen, som slutade miniback)

 

Detta beror mest på att det händer massa annat spännande i livet just nu.

Fick hem två goa tv-apparater (en till tv och en till wii :mrgreen: ), så där har en del tid försvunnit.

Imorgon kommer mitt studiopaket. Har jobbat en hel på att förbereda för den ankomsten.

Mycket gig och rep med band.

 

För övrigt har jag ett tjockisbet med Sumpas nu med.

Jag ska gå ner ett (stort) antal kg på några månader för 5000 svenska riksdaler. Mer glory än cash obv 8-)

Och ja, jag har släppt som fan på mig själv de senaste åren. För 3 år sedan hade jag bra kondis och idrottade sönder. Nu har jag käkat pizza i snitt 3-4 gånger i veckan i 2 år. Plussa på lite annan skitmat och ta bort all träning, så springer kilona iväg :rolleyes:

Har alltså gått så långt att jag skämms för att skriva min vikt på PF xD

Som pepp till mig själv kommer här ändå villkoren för betet:

 

Jag väger nu 118 (!!!!!!!!!) kg.

Ska ner till 90 (normalt för min längd) tills 1a april.

Har redan tappat 2 kg på 4 dagar endast genom att äta normalt och golfa en gång :shock:

26 to go!

.

 

Du kan nog bränna en del med wii om du kör de på riktigt och inte chillar näru lirar.

 

Annars GLGL och WP på resultatet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan nog bränna en del med wii om du kör de på riktigt och inte chillar näru lirar.

 

Annars GLGL och WP på resultatet!

 

Det är planen! Har tom köpt wiifit och allt :mrgreen:

 

Måste "smutsa ner" dagboken med denna. Ni som gillar måns och kuk-ola behöver inte titta.

Bela fleck är ett geni. Samma med Victor Wooten (basisten).

Håll till godo! This is music:

 

 

Krävs antagligen ett genuint musikintresse för att kunna uppskatta detta. Och nej, jag menar inte att man bara tycker om att lyssna på musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

if youre not iiiiin, you cant wiiiiiiiiiiiiiiin :ola:

 

True story

 

Hade man inte varit internetlös och varit först med padrinosftw förklaringen så hade mitt grattis kommit tidigare. Men nu kommer det. Du är sjukt imponerande! Stort grattis!!

 

Hehe tyty :-)

 

 

Krävs antagligen ett genuint musikintresse för att kunna uppskatta detta. Och nej, jag menar inte att man bara tycker om att lyssna på musik.

 

Det hade inte jag :-(

 

 

Var precis ute och sprang 6-7km med ett par som var lite bättre tränade än jag, löjligt vad trött man blir. Har hållt igång gymmandet rätt bra men löpningen har det varit riktigt dåligt med senaste månaderna.

 

Har fått en anmälan tills nästa års göteborgsvarv i present nåsta år av mormor och morfar så börjar bli dags att ta tag i träningen igen om man ska orka med det på en hyffsad tid.

Ingen annan pfare som är sugen på att springa och vill göra ett litet bet om snabbast tid lr liknande?

*Tar obv inte emot några bets från hustlande marathonproffs :lol:

 

Var en nästan pokerfridag idag och den första riktigt chilliga dagen på väldigt länge, riktigt gött och känner mig riktigt laddad för att klonka dagens wcoop omaha event.

 

Blir sedan spelledigt tills på söndag för att då dra monstergrind tills iaf torsdag. Ska försöka starta upp enda tills tre samtliga dagar vilket är något jag aldrig gjort på vardagar innan, men allt för p5 poäng =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

True story

 

 

 

Hehe tyty :-)

 

 

 

 

Det hade inte jag :-(

 

 

Var precis ute och sprang 6-7km med ett par som var lite bättre tränade än jag, löjligt vad trött man blir. Har hållt igång gymmandet rätt bra men löpningen har det varit riktigt dåligt med senaste månaderna.

 

Har fått en anmälan tills nästa års göteborgsvarv i present nåsta år av mormor och morfar så börjar bli dags att ta tag i träningen igen om man ska orka med det på en hyffsad tid.

Ingen annan pfare som är sugen på att springa och vill göra ett litet bet om snabbast tid lr liknande?

*Tar obv inte emot några bets från hustlande marathonproffs :lol:

 

Var en nästan pokerfridag idag och den första riktigt chilliga dagen på väldigt länge, riktigt gött och känner mig riktigt laddad för att klonka dagens wcoop omaha event.

 

Blir sedan spelledigt tills på söndag för att då dra monstergrind tills iaf torsdag. Ska försöka starta upp enda tills tre samtliga dagar vilket är något jag aldrig gjort på vardagar innan, men allt för p5 poäng =)

 

hehe sure kan göra ett bet:) Gymmar bara 95kg+180kg typ nada kondition just nu,, men när jag var mindre hade jag grym kondition, time changes and people change with them, bor dock en bra bit från göeteborg och lär inte ställa upp om jag inte ser att det är EV+ för mig:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :mrgreen:

Har inte lirat en pokerhand på en och en halv vecka typ (förutom söndagen, som slutade miniback)

 

Detta beror mest på att det händer massa annat spännande i livet just nu.

Fick hem två goa tv-apparater (en till tv och en till wii :mrgreen: ), så där har en del tid försvunnit.

Imorgon kommer mitt studiopaket. Har jobbat en hel på att förbereda för den ankomsten.

Mycket gig och rep med band.

 

För övrigt har jag ett tjockisbet med Sumpas nu med.

Jag ska gå ner ett (stort) antal kg på några månader för 5000 svenska riksdaler. Mer glory än cash obv 8-)

Och ja, jag har släppt som fan på mig själv de senaste åren. För 3 år sedan hade jag bra kondis och idrottade sönder. Nu har jag käkat pizza i snitt 3-4 gånger i veckan i 2 år. Plussa på lite annan skitmat och ta bort all träning, så springer kilona iväg :rolleyes:

Har alltså gått så långt att jag skämms för att skriva min vikt på PF xD

Som pepp till mig själv kommer här ändå villkoren för betet:

 

Jag väger nu 118 (!!!!!!!!!) kg.

Ska ner till 90 (normalt för min längd) tills 1a april.

Har redan tappat 2 kg på 4 dagar endast genom att äta normalt och golfa en gång :shock:

26 to go!

 

Har pluggat en del GTO och räknat ranger osv, men inte riktigt så mycket som jag hade planerat. Känner dock att börjar få en riktigt djup förståelse för dedäringana poker :mrgreen:

 

Ikväll skulle det varit tennisstuga här (Söderling vs Federer kl 03) men har sovit för jävla kasst, så ställde in det :rolleyes:

 

Kan bara säga att livet är underbart och fantastiskt!

Tänker ibland till på hur mitt liv ser ut i jämförelse med andra i min ålder. Känner mig så sjukt lyckligt lottad och tacksam att jag får ha det så här bra!

Jag har alltid varit en lycklig människa, men nu är det nog rekord.

Heja livet! :-D

 

Edit: Är runt 12 BIs upp över endast 4k händer. Bra resultat, men behöver inte betyda nånting.

 

Nice:) ja arbete nu lite för att vinna dit glory vad:-) tror du klarar det lätt om du verkligen lägger upp en bra plan för dit tränande/ kosten,

 

har du någe bra tips på bra GTO teori litteratur?

läst en del men finns ju säkerligen massor mer därute!

 

MVh

 

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :mrgreen:

Har inte lirat en pokerhand på en och en halv vecka typ (förutom söndagen, som slutade miniback)

 

Detta beror mest på att det händer massa annat spännande i livet just nu.

Fick hem två goa tv-apparater (en till tv och en till wii :mrgreen: ), så där har en del tid försvunnit.

Imorgon kommer mitt studiopaket. Har jobbat en hel på att förbereda för den ankomsten.

Mycket gig och rep med band.

 

För övrigt har jag ett tjockisbet med Sumpas nu med.

Jag ska gå ner ett (stort) antal kg på några månader för 5000 svenska riksdaler. Mer glory än cash obv 8-)

Och ja, jag har släppt som fan på mig själv de senaste åren. För 3 år sedan hade jag bra kondis och idrottade sönder. Nu har jag käkat pizza i snitt 3-4 gånger i veckan i 2 år. Plussa på lite annan skitmat och ta bort all träning, så springer kilona iväg :rolleyes:

Har alltså gått så långt att jag skämms för att skriva min vikt på PF xD

Som pepp till mig själv kommer här ändå villkoren för betet:

 

Jag väger nu 118 (!!!!!!!!!) kg.

Ska ner till 90 (normalt för min längd) tills 1a april.

Har redan tappat 2 kg på 4 dagar endast genom att äta normalt och golfa en gång :shock:

26 to go!

 

Har pluggat en del GTO och räknat ranger osv, men inte riktigt så mycket som jag hade planerat. Känner dock att börjar få en riktigt djup förståelse för dedäringana poker :mrgreen:

 

Ikväll skulle det varit tennisstuga här (Söderling vs Federer kl 03) men har sovit för jävla kasst, så ställde in det :rolleyes:

 

Kan bara säga att livet är underbart och fantastiskt!

Tänker ibland till på hur mitt liv ser ut i jämförelse med andra i min ålder. Känner mig så sjukt lyckligt lottad och tacksam att jag får ha det så här bra!

Jag har alltid varit en lycklig människa, men nu är det nog rekord.

Heja livet! :-D

 

Edit: Är runt 12 BIs upp över endast 4k händer. Bra resultat, men behöver inte betyda nånting.

 

Wooo, TV-apparater ftw. Är de stora nog att extraknäcka som kukförlängare?

 

Angående tjockisbetet. Vill du dela med dig om din plan för hur du ska lyckas gå ner dessa kilon? Förövrigt vill jag bara påpeka att din vikt faktiskt är något att skämmas över! 118kg, riktiga män väger över 120kg!

 

Och ja. Vi pokerspelare är bortskämda upp över öronen. Folk snackar om hur jobbigt det är psykologiskt med swings etc. Ååh stackars oss, skulle vi jobba 9-17 istället skulle vi ta livet av oss istället.

 

12Bi på 4k händer visar att du är kungen med kronan [punkt] :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är planen! Har tom köpt wiifit och allt :mrgreen:

 

Måste "smutsa ner" dagboken med denna. Ni som gillar måns och kuk-ola behöver inte titta.

Bela fleck är ett geni. Samma med Victor Wooten (basisten).

Håll till godo! This is music:

 

 

Krävs antagligen ett genuint musikintresse för att kunna uppskatta detta. Och nej, jag menar inte att man bara tycker om att lyssna på musik.

 

Wow, en forumist som förstår sig på musik!!!

 

DAMN nice! Wooten har en enastående basteknik. Har gillat Bela Fleck & The Flecktones sedan slutet av 90-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är planen! Har tom köpt wiifit och allt :mrgreen:

 

Måste "smutsa ner" dagboken med denna. Ni som gillar måns och kuk-ola behöver inte titta.

Bela fleck är ett geni. Samma med Victor Wooten (basisten).

Håll till godo! This is music:

 

 

Krävs antagligen ett genuint musikintresse för att kunna uppskatta detta. Och nej, jag menar inte att man bara tycker om att lyssna på musik.

 

Sick najs! :)

 

Ska oxå ner i vikt, 10kg till i vår e planen. Gl to us!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

 

Plan för viktminskning:

Leva som jag gjorde för tre år sen!

Tror det ska räcka :-) Jag vill tvinga ner mig med sjuka bantningskurer och liknande. Då förlorar jag hellre betet med några kilon, med vetskapen att jag är en hälsosam människa.

 

Angående Wootens solo, så var det det första jag såg med honom för ett antal år sedan. Fantastiskt!!!

 

GL till SK! :mrgreen:

 

Om ingen har skrivit det här innan så är Sumpas rankad 1a i Sverige och 29a i världen (PLB) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe sure kan göra ett bet:) Gymmar bara 95kg+180kg typ nada kondition just nu,, men när jag var mindre hade jag grym kondition, time changes and people change with them, bor dock en bra bit från göeteborg och lär inte ställa upp om jag inte ser att det är EV+ för mig:D

 

Hehe samma här dock har jag inte hållit igång riktigt lika bra på gymmet som du, vi får la se om vi kan komma fram till något :-)

 

 

Haha, de tog upp din klonk på nyheterna på 2:an nyss Sumpas. Cred.

 

Mm fick samtal hemifrån om det innan :lol:

Ska även göra en radiointerjuv imon, gl me!

 

 

 

 

Om ingen har skrivit det här innan så är Sumpas rankad 1a i Sverige och 29a i världen (PLB) 8-)

 

!

 

 

 

 

Spelat rätt dåligt och okoncentrerat idag, tog hårt på pokerskillzen att gå upp vid 8a idag :S

 

Men turen sviker mig inte så ett ept london paket är skeppat samt 3/48 i ipokers 50r, 2/26 i 200r helt okej stackar i wcoop och everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det? hittade dig inte i wcoop... Ute? :(

Vilken radiokanal är det du ska vara med i, vet du vilken tid?

 

Blev en riktigt fin dag igår, förutom ept-london paketet så blev det en andra plats i ipoker 50r för typ 8k, borde verkligen inte förlorat HUn då jag gick in med 2:1 och det var mot en riktig donk men vi var inte jättedjupa och jag misstimade en del moves, men fin +dag och ett par härliga p5 points.

 

Var SR jönköping för ungefär en timme sedan, gick helt okej tycker jag.

Min röst lät dock småkonstig när jag lyssna lite, men kanske låter så illa normalt :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en riktigt fin dag igår, förutom ept-london paketet så blev det en andra plats i ipoker 50r för typ 8k, borde verkligen inte förlorat HUn då jag gick in med 2:1 och det var mot en riktig donk men vi var inte jättedjupa och jag misstimade en del moves, men fin +dag och ett par härliga p5 points.

 

Var SR jönköping för ungefär en timme sedan, gick helt okej tycker jag.

Min röst lät dock småkonstig när jag lyssna lite, men kanske låter så illa normalt :S

 

Hittade länken: http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=1944150&isBlock=0 ca 15.22 in i klippet.

 

"och spela inte bort pengarna nu du" :roll:

 

EDIT: Grattis till klonken och p5-poängen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skeppa länk sen då när dom har ariat den..

 

Edit..

 

vilken efterbliven kärring, haha.

 

Du låter söt du chrille, fniss.

 

Väldigt kompetenta frågor imo. hahaha "mot slutet hur många var ni kvar..."

 

Jag lider med dig sumpas, jävla frågor som ställer... fiskar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha var snälla nu, gjorde en tidningsinterjuv nyss som var mycket värre.

 

http://www.blocket.se/goteborg/BMW_M3_Svenkssald_23482711.htm?ca=14&w=3

 

Gillar den färgen men hade varit gött med en vit med DKG-låda och ev funderar jag på en cab. Kommer dock kolla runt ett bra tag innan jag slår till.

Kommer då sälja en vit Audi S3 -07 om någon är intresserad?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...