GotChIcKs Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Nån/nåra frågor Hur länge vill du bo i Norrland? tycker själv att det verkar helt sinnes och bo i dom där trakterna. Varit i Boden,Kiruna,Haparanda osv. Du borde veta vem Johan Pettersson är från Kalix 89:a back Oskarshamn.? Citera
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Skippa bil, yacht är mer baller. Citera
kravmärkt Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Skippa bil, taxi är mer baller. fyp håller också med luap, audicombi är ju snygga Citera
Luap Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 En A3 sportback är ingen jävla kombi u09q7ry310iueqA=)U7fhaijs Citera
iamivar Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 sluta ljug nu luppoas, var nöjd med att du har en fin kombi Citera
Bluwajt Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Backar inte heller upp ditt förslag gw. Kan typ inget men tycker frontpanelen eller vad den heter var riktigt ful faktiskt =/ Citera
Rooney Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Det är ju bara ett plus om man skulle råka bli farsa! Citera
nutshellcracker Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Backar inte heller upp ditt förslag gw. Kan typ inget men tycker frontpanelen eller vad den heter var riktigt ful faktiskt =/ Grillen..... Ett problem ser jag med båda bilderna: nån annan har suttit i sätet och släppt sina brakare....BEGGAT?! Citera
pezdawg Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Köp en v70 som mig, man får in en älgkalv i bagageutrymmet (ja jag har provat). Citera
cab Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 det är baller att åka stor direktörs benz av nyare sort och man ska sitta i baksätet obv. Dock helst en Maybach Citera
gEeWhiZm8 Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 det är baller att åka stor direktörs benz av nyare sort och man ska sitta i baksätet obv. Dock helst en Maybach en som backar upp mig = ) Citera
Jamton Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Nån/nåra frågor Hur länge vill du bo i Norrland? tycker själv att det verkar helt sinnes och bo i dom där trakterna. Varit i Boden,Kiruna,Haparanda osv. Du borde veta vem Johan Pettersson är från Kalix 89:a back Oskarshamn.? Min kompis är tsm med han [x] hidden Jag vill inte ha en kombi. Jag gillar dock audi men inte när de är en kombi BMW gillar jag oxå, kanske mer än audi. Men det är så sjukt många som kör BMW i kalix redan nu. Finns obv många som kör mercor men de som kör mercor i min ålder kör typ en äldre raggar merca, inte en så stilig en som jag har nu spanat in! Är det ingen som backar upp mig på bilen jag spanat in eller ? =( Fortsätt diskutera! Köp ingen jävla BMW. Och bilen du hade bilder på är sjukt gubbig som dom redan sagt. En A3 sportback är ingen jävla kombi u09q7ry310iueqA=)U7fhaijs Gilla fyp håller också med luap, audicombi är ju snygga Gilla. Citera
Chillarn7 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Har också kollat lite på bil men har typ noll koll. 13k mil är väl en del? Hur mkt kan man räkna med att få lägga ut på reparationer osv de kommande 5k milen tror du? Hellre Mercan än Audin imo. Citera
wortex557 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 du som är som mig,från norra delen,finns nåt annat än diesel-merca på kartan? kolla bara megakillah Citera
kravmärkt Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 du som är som mig,från norra delen,finns nåt annat än diesel-merca på kartan? kolla bara megakillah men jag cyklar ju 4real också. Skeppshult Citera
lolboll Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 du som är som mig,från norra delen,finns nåt annat än diesel-merca på kartan? kolla bara megakillah En del dieselmercor, ja. Men det har dött ut om man jämför med ett par år sen, för dyrt nu för tiden. För att kasta mig in i debatten angående bilen, jag gillar mercan, tycker inte alls den behöver se gubbig ut om man har lite fantasi. Exempel: http://www.blocket.se/stockholm/Mercedes_Benz_CLK_320_Svensksald_23782849.htm?ca=1_7&w=3 Kan inte se vars den är gubbig. Dock ska jag tillägga att jag ÄLSKAR A3an, och det skulle vara mitt första val. Fyrhjulsdriven liten turbo bil, kan nog inte bli roligare. Citera
Snygglenn Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 men jag cyklar ju 4real också. Skeppshult Citera
gEeWhiZm8 Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Jag fattar inte hur så många av er kan gilla den dära audin så mkt. Kör man en sån så säger det typ mig att man är en småbarnspappa i förorten. Nån/nåra frågor Hur länge vill du bo i Norrland? tycker själv att det verkar helt sinnes och bo i dom där trakterna. Varit i Boden,Kiruna,Haparanda osv. Du borde veta vem Johan Pettersson är från Kalix 89:a back Oskarshamn.? Jag vet inte hur länge jag vill bo i norrland. Har faktist ingen aning. Skulle gärna vilja plugga, sökte in till civilekonom i höst men tog mig inte in =( inte bra att man slacka under gymnasiet. Är dock jävligt intresserad av aktier osv. Kalix > Boden Kiruna Happis Ah jag känner johan. Citera
bossbaver Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Här är några bilar jag defenitivt skulle välja före dina val. Bilar med KÖRGLÄDJE, i samma prisklass som du tänkt dig...väl? Beror väl på dina krav, om du måste ha bra packutrymme o så, men det lär du väl egentligen inte behöva? http://www.blocket.se/ostergotland/NISSAN_350_Z_Special_edition_23618910.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/eslov/Seat_Leon_Cupra_R_269hk_23525874.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/ostergotland/Mitsubishi_Eclipse_GT_V_22638475.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/vasternorrland/Audi_tt_Stora_motorn_Svenksald_23005326.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/vasterbotten/Unik_Audi_TT_Quattro_22494502.htm?ca=4&w=3 Citera
Recommended Posts