gEeWhiZm8 Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 fan vad kasst jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Tror det är enklare om du går till database->database management->export och där väljer du alla händer du till exportera. Då sparas allt i textfiler som är eez att importera på nya datorn sen. Spara typ 10k händer per fil så slipper du få ultramånga filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Tror det är enklare om du går till database->database management->export och där väljer du alla händer du till exportera. Då sparas allt i textfiler som är eez att importera på nya datorn sen. Spara typ 10k händer per fil så slipper du få ultramånga filer. ah sexyterran sa det, tack ändå. jag sitter nu och ser på man vs wild special med will ferrell, sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Jag har just köpt Omaha pluginnen till Hold'em manager! Jag spelar dock inte Omaha, nej. Men jag funderar på att lära mig Är det någon som är sugen på att göra ett liknande bet med mig som jag och EA gjorde? Eller bara satsa rakt av emot mig. Jag och EA hade ju ett bet där vi hade ett pengamål på $6.5k på 1 vecka, och vi satsade 3000kr mot varandra. Vi klarade båda målet så det blev oavgjort i betet och inga pengar böt hand. Jag tänkte nu kanske att jag skulle ha $4k som mål på 1 vecka och satsa några 1000 kr igen, fast nu BARA omaha. Jag har väl spelat lite Omaha tidigare men bara slaskat då jag varit tiltad eller haft tråkigt. Är det någon som vill ge mig action? Ni behöver alltså inte spela själva, bara satsa emot mig, på om jag kommer att klara det eller inte. HU och 6max räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Helt klart värt att lära sig omaha. Action, action, action (: Vad lägger du för odds på ett bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Helt klart värt att lära sig omaha. Action, action, action (:Vad lägger du för odds på ett bet? Hmm jag är osäker på vad för odds jag villl ha. Det är ju obv större chans att jag inte klarar betet mtp att jag aldrig spelat Omaha seriöst. Mina 4k kr vs dina 7k kr skulle jag nog ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Tror jag hoppar. Brukar vara totalt jinxad i sådana bet. Skulle inte förvåna om jag bettar att du springer som en gud (; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lofberg_brillo Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 ah sexyterran sa det, tack ändå. jag sitter nu och ser på man vs wild special med will ferrell, sjukt bra Vart hittar jag den? Jag brukar ha semihomoerotiska drömmar om Will Ferrell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 Tror jag hoppar. Brukar vara totalt jinxad i sådana bet. Skulle inte förvåna om jag bettar att du springer som en gud (; Jag har börjat mitt PLO lirande med att backa $500, jag skulle aldrig vinna betet Du har PM Aight! Vart hittar jag den? Jag brukar ha semihomoerotiska drömmar om Will Ferrell. Hmm vet inte riktigt var man kan ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 Tilt på att jag inte kan förnya mitt CR medlemsskap, när jag kommer till sidan "update billing info" så kommer ett error msg ut där det står att de inte går att öppna sidan och så skeppas jag till en "sidan kan inte visas" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Tjata på shahin att han ska med till Malta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 synd för er som inte ville beta mot mig mtp att jag instastucka mig $500 på plo'n precis Tjata på shahin att han ska med till Malta jag gör det! ngn som har en hand converter för omaha händer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 FAN vad nittiga dom är på cake nätverket när det gäller att ge action HU. Jag reggade mig där idag och depositade $4k, gjorde ett fiskigt nick och tänkte spela lite poker, men ingen vill spela mot mig! ingen har ens sett mig lira förut då ja ju reggade mig idag men bara för att jag köpte in mig fullt så nekar dom action, lol. Jag fick dock tillslut action mot ett weirdo på 5/10 och jag sprang inte så obv bra, vann 2 av 2 coinflips. slutade $1k upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 6 handed $300/600-$100 NLT cashgame Ivey och Durrrr har typ $350k effektiva stackar. Ivey höjer till $3k 1+ utg med , durr i BB synar med Flop Check/Check Turn ((Durrr plockar fram marker som att han ska beta, sen checkar han och Phil ser ju allt.)) Durrr checks,Ivey Bets $4000, durrr reraises to $12500, Ivey calls $8500 more River Durrr bets $39300. Ivey Calls fan vad skön move han gör på turn, he so gooood Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 Jag är jävligt sugen på att köpa en ny bil, men jag är rätt lost och vet fan inte vad jag vill ha. Jag har surfat på blocket i flera timmar nu utan att komma fram till ngt Några tips? Tänker lägga ner typ 100k, kan sträcka mig upp till 150k om jag gillar den riktigt mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Jag är jävligt sugen på att köpa en ny bil, men jag är rätt lost och vet fan inte vad jag vill ha. Jag har surfat på blocket i flera timmar nu utan att komma fram till ngt Några tips? Tänker lägga ner typ 100k, kan sträcka mig upp till 150k om jag gillar den riktigt mkt. Har en svart M3 E46. Den är din för 250 roligare bil får du leta efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Jag är jävligt sugen på att köpa en ny bil, men jag är rätt lost och vet fan inte vad jag vill ha. Jag har surfat på blocket i flera timmar nu utan att komma fram till ngt Några tips? Tänker lägga ner typ 100k, kan sträcka mig upp till 150k om jag gillar den riktigt mkt. Dum fråga imo. Du är från Kalix, så SKA du köra http://www.blocket.se/overkalix/Mercedes_250TD_23628864.htm?ca=1_9&w=1 den. Annars kommer du Aldrig få nå cred från killarna på Frasses. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Har länge varit inne på Audi A3'a fast jag vill springa bättre innan jag slår till... Finns schyssta såna för runt 150. EDIT: Stryk det jag sa, Jamton var spot on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Dum fråga imo. Du är från Kalix, så SKA du köra http://www.blocket.se/overkalix/Mercedes_250TD_23628864.htm?ca=1_9&w=1 den. Annars kommer du Aldrig få nå cred från killarna på Frasses. Rätt idé men dåligt exempel. Här börjar det likna nåt. http://www.blocket.se/gallivare/Mercedes_250d_23131241.htm?ca=1_9&w=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Annars är http://www.blocket.se/gallivare/Volvo_S40_2_4i_170_Business_Plus_23369360.htm?ca=1_9&w=1 den helt ok. Och denna http://www.blocket.se/lulea/BMW_330_M_Sport__Mkt_fin__23633519.htm?ca=1_9&w=2 Sen är ju en Audi A6 aldrig fel http://www.blocket.se/vasterbotten/Perfekt_audi_a6_22612172.htm?ca=1_9&w=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Rätt idé men dåligt exempel. Här börjar det likna nåt. http://www.blocket.se/gallivare/Mercedes_250d_23131241.htm?ca=1_9&w=1 Där har vi den! Standard rost finns i dörrar samt bak lucka Dom säljer inte bara bra bilar, dom är grymma på att inte sär skriva heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Audi A3 Sportsback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Honda Civic Type-R, -05. Skönare och roligare bil får man leta efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts