Gå till innehåll

Hjälpprogram?


Gasimoe2

Recommended Posts

Hej hej!

 

Jag har skrivit lite på detta forum tidigare, då spelade jag mest SNG nu har jag bytt till 6-MAX cash game... Går väl si så där men framför allt passar det mig bättre när gäller tiderna jag kan spela... Kunna mosa 30 min när det passar och sen kunna dra är mycket smidigare :-)

 

Nåja, till saken... Jag spelade lite poker för kanske 5-6 år sedan och hade då Pokeroffice som jag fick via någon site typ Expekt? (hette de så? finns de ens kvar). Om jag nu skulle anmäla mig till en annan site och samla ihop mina poäng skulle jag då kunna få en ny kopia av det tror ni eller är det bara en gång man kan få det?

 

Om det inte skulle funka finns det något lite billigt program av typen pokeroffice? Skulle ifs vara smidigt även om det funkar med pokeroffice för jag gillar Pokerstars, mycket smidigt där! Lite jobbigt att hoppa mellan olika sidor... Jag lirar verkligen på hobbynivå och 500kr+ blir en del kosing för mig... Var för mig att det fanns någon som var billigare om man spelade på låganivåer...? det vore ju prima!

 

Tacksam för svar!

/Gasimoe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret!

 

Bra fråga! Jo jag tänker mig nog främst ett program som hjälper mig att avgöra hur tight mina motspelare är... spelar man på fyra bord eller fler är det lite svårt att avgöra det. Man minns de som är LAG men inte de andra. Dessutom skulle jag vilja att programet sparade mina resultat och spelade händer så man kan se vilka händer jag förlorar...

 

/Gasimoe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Holdemmanager lät ju intressant... Jag lirar 0,05/0,10 bord (alltså 10NL om jag fattat systemet rätt:roll: ) och jag är väl inte direkt en sådan som bara river in pengar, men förösker ju lära mig. Dock blir 55$ en del kosing, men det kanske det är värt, inte minst med tanke på spelupplevelsen...

 

Jag såg en film från http://www.donkeytest.com/ och han (Max) använde holdemmagenger men han körde fyra stycken fullstora bord som delvis låg övervarandra då, såg skadat ut att köra. Visst borde holdeemanager funka på 4 bord brevid varandra på pokerstars?

 

Visst är det en livstidslicens? Inte bara för ett år som vissa andra program? Något av de olika programen erbjöd dessutom att man fick två nycklar så man kunde spela på sin bärbara och stationära dator utan att behöva köpa två program...

 

Tack igen för alla bra svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Holdem manager få en chans... Dock var instalationen mycket knölig! Satt från 11-15 och krånglade med skiten! Körde PS på svenska men min holdem manager blev visst på engelska och då kunde inte holdem manager läsa in mina spelade händer. En del problem med hur händernaskulle sparas också samt naturligtvis lite HUD problem. Men nu jävlar funkar det :-P

 

Kör 15 dagars trial licens, men har fortfarande inte fattat om 55$ versionen är på livstid eller ej :-( Får väl krångla vidare med lite HUD inställningar och sådant...

 

Tack igen för alla svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns mycket information om hjälpprogram under Studier här på forumet, finns säkert något för dig där.

 

Vad gäller Holdem Manager så har jag fattat det som att det är en livstidslicens man köper. Skulle bli väldigt förvånad om det var något annat.

 

HM kan du för övrigt få tillgång till genom att spela till dig bonusar. Om du klickar in på deras sida och sen till "Get HM for free" eller nått sånt hittar du en lista på bonusar du kan cleara och samtidigt få HM pro. Ska du ändå köpa HM blir det alltså tokigt bra värde på de bonusarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...