Gå till innehåll

Nytt tower-spel


Jennez

Recommended Posts

Ffs, svåraste jag har lirat. Är det ngn som tar sig förbi wave 9 får ni gärna berätta hur ni gjorde. Har kört säkert 50 ggr men alltid fuckar det sig redan på nionde vågen. Ska iofs testa ett par taktiker till innan jag ger upp...

 

Mycket nöje!

 

http://www.jesper.nu/onlinespel/tankespel/5096-Frontline_defense/

 

Va fan har du lurat in mig på.. Sjukt roligt spel.

Är det wave 9 på första banan du menar så kom jag förbi den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klarar inte bana 8 :(

 

Den var lite skum i början. När man tryckt på Next Wave tänds den direkt igen och man kan uppfatta det som att man aldrig tryckte. Då trycker man igen så kommer det 2 waves samtidigt och då är det kört. Gjorde själv detta några gånger innan jag fattade att man skulle vänta.

Är det månne samma för dig och det är därför du har problem ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade det här spelet nu, skoj! :) men förstår inte hur ni kunnat fastna så tidigt, är på lvl 16 nu på första försöket, har iofs bara 267 i health kvar, men det kanske går. Har 9 units.

 

lol klar, fett lätt ju :) använde bara 3 units, shotgun ftw.

 

oops bara bana 1 klar, får se hur resten går..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade det här spelet nu, skoj! :) men förstår inte hur ni kunnat fastna så tidigt, är på lvl 16 nu på första försöket, har iofs bara 267 i health kvar, men det kanske går. Har 9 units.

 

lol klar, fett lätt ju :) använde bara 3 units, shotgun ftw.

 

oops bara bana 1 klar, får se hur resten går..

 

Jag gick inte och la mig igår förrän jag var klar med spelet.

05:30 till min sambos stora förtjusning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt jävla tiltande att den inte sparade progress. Spelade bitvis under dagen (Segheter i wavesen) fram tills level 13 nånstans och gick och la mig. ...

 

Level 8 var by far den svåraste iaf. Blev 2 st utav dom första/sämsta tornen vardera sida där nere och sen ett elektriskt torn i mitten. Sen mer elektriskt tror jag + ett par fler kassa torn vardera sida, sen massa rockets längst upp (för dom står och segar utanför bild hela tiden) och bara fortsätta bygga rockets där uppe typ, then it's gonna be all over baby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt jävla tiltande att den inte sparade progress. Spelade bitvis under dagen (Segheter i wavesen) fram tills level 13 nånstans och gick och la mig. ...

 

Level 8 var by far den svåraste iaf. Blev 2 st utav dom första/sämsta tornen vardera sida där nere och sen ett elektriskt torn i mitten. Sen mer elektriskt tror jag + ett par fler kassa torn vardera sida, sen massa rockets längst upp (för dom står och segar utanför bild hela tiden) och bara fortsätta bygga rockets där uppe typ, then it's gonna be all over baby.

 

Area 8 var den enda som var lite trixig. Kommer du förbi den är det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

first of, ban på jennez för att posta sånna spel på pokerforum medan man grindar. du är nu skyldig mig minst 2000kr.

 

för det andra så hittade jag en givande bugg;

 

motorcyklarna som börjar brinna och åka i maximalfart medan de tappar liv, pausa precis när en börjar brinna. under pausen förbränner den sig själv tills den dör och splashar, sen trycker du play igen till nästa osvosv. hjälpte mig en del på första banan när jag skulle spara ihop pengar till en till sniper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den var lite skum i början. När man tryckt på Next Wave tänds den direkt igen och man kan uppfatta det som att man aldrig tryckte. Då trycker man igen så kommer det 2 waves samtidigt och då är det kört. Gjorde själv detta några gånger innan jag fattade att man skulle vänta.

Är det månne samma för dig och det är därför du har problem ?

 

klarade det tillslut efter många om och men :S...bana 9 var ju ett skämt jämfört med bana 8 hehe..men sen var man tvungen att åka såå nu får jag börja om :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte spelat td sedan jag varvade gemcraft. mkt skönt spel det annars om ni vill fastna i något någon vecka.

 

http://armorgames.com/play/1716/gemcraft

 

Det här har jag spelat mycketmycketmycketmycket.... Det har ju kommit ett nytt nu, GemCraft Chapter 0, ligger på samma sajt, om nån vill prova. Jag tyckte det var roligt, men kan tänka mig att en del tycker det blivit för många nya grejer och skills och inställningar och så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...