Gnurra Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 hej satte just ni pengar på en ipoker site, när jag spelar nlhe så ser jag handstyrkan men de visas inte när jag spelar omahaa, är de bara så för mig på den hära siten, lr är de så på alla Ipoker sidor? Citera
Hagan Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Reagerade också på det från början men verkar vara så.. Citera
maskineri Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 värdelös funktion... lär dig läsa din hand snabbare och läsa av bordstexturen fortare istället, vinner du ju mer på Citera
DrRoland Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 hej satte just ni pengar på en ipoker site, när jag spelar nlhe så ser jag handstyrkan men de visas inte när jag spelar omahaa, är de bara så för mig på den hära siten, lr är de så på alla Ipoker sidor? Känner inte till någon sida som visar handstyrkan i omaha. värdelös funktion... lär dig läsa din hand snabbare och läsa av bordstexturen fortare istället, vinner du ju mer på Klart det inte är. Bara ett sketet hjälpprogram som enbart visar handstyrkan ger ju en enorm fördel. Citera
greywolf Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 finns ingen omahaspelare som alltid läser brädan rätt...att det står på vissa siter e guld imo Citera
REDHEADMARC Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Ongame visar handstyrkan.. EDIT: handlade visst om iPoker.. hehe tröttis Citera
Recommended Posts