Gå till innehåll

Multitabla på Entraction


lackerbiten

Recommended Posts

Tjena,

 

Jag spelar på Entraction(24hpoker) och vill spela riktigt många bord.

 

Någon som har tips om olika sorters hjälpmedel för att få varje beslut och action att gå snabbare + bättre för nacke, ögon, handled osv?

 

Finns säkert andra goda råd jag skulle må bra av att få, så var inte blyga.

 

tack på förhand

 

/Eder OSU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att du också kör racet på 24hpoker! Hur går det för dig?

 

Jag ligger ca 100 plats just nu. Lirade inte på hela första veckan så har tagit ikapp en del.. Jag kör 9-12 bord 0.10- 0.20....

 

Har sett att " petonbet" sitter och kör 20 bord på samma nivå typ 8 timmar per dag, kan nog vara han som leder...

 

Mina tips till dig är att ha så låg upplösning som möjligt på skärman så att borden inte överlappar, Jag själv sitter i en skön stol med två 24tums skärmar. Ganska så skönt faktiskt.

 

Jag har en fråga till.... tror du att det hade blicit mkt mindre rejkade händer ( minst 0.02 e i rake ) om man hade kört 0.05- 0.10 och 15 bord istället för nio bord ,10-,20 ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att du också kör racet på 24hpoker! Hur går det för dig?

 

Jag ligger ca 100 plats just nu. Lirade inte på hela första veckan så har tagit ikapp en del.. Jag kör 9-12 bord 0.10- 0.20....

 

Har sett att " petonbet" sitter och kör 20 bord på samma nivå typ 8 timmar per dag, kan nog vara han som leder...

 

Mina tips till dig är att ha så låg upplösning som möjligt på skärman så att borden inte överlappar, Jag själv sitter i en skön stol med två 24tums skärmar. Ganska så skönt faktiskt.

 

Jag har en fråga till.... tror du att det hade blicit mkt mindre rejkade händer ( minst 0.02 e i rake ) om man hade kört 0.05- 0.10 och 15 bord istället för nio bord ,10-,20 ???

 

Jo, jag spelar också racet. Ligger fyra.

 

Antar att du menar hög upplösning? Jag får in 12 bord på min 23tumsskärm och 4 bord på min 32tumare för den e bara HD ready.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...