Gå till innehåll

3000+300 Live Kalmar


ilmss

Recommended Posts

13/6-2009 kl 13:00 kör vi en 3000+300 turnering.

Texas Hold´em NL Freezout

Blindsen är 1 timma dom första två rundorna sen blir de 4st 40min rundor och sen kör vi 30min resten av turneringen. startmarker är 15000 och blindsen börjar på 25/50

Ska göra vad vi kan för att ragga dealers men av erfarenhet är de svårt att hitta. Finns de någon som är sugen på att vara dealer så erbjuder vi 100kr i timman.

Ingår läsk kaffe baugetter. OBS ingen försäljning av alkohol.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför går blindsen upp sakta i början men långsammare emot slutet? Tvärtom vore mer logiskt eller?

 

Blindsen är 1 timma dom första två rundorna sen blir de 4st 40min rundor och sen kör vi 30min resten av turneringen.

 

 

R de fortfarande nagra fragetecken sa hor garna av dig :)

 

Nar ni anmaler er ska ni aven skicka ett pm till mig med ert fulla namn och telefonnummer sa ringer jag upp er for en slutgiltig anmalan.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blindsen är 1 timma dom första två rundorna sen blir de 4st 40min rundor och sen kör vi 30min resten av turneringen.

 

 

R de fortfarande nagra fragetecken sa hor garna av dig :)

 

Nar ni anmaler er ska ni aven skicka ett pm till mig med ert fulla namn och telefonnummer sa ringer jag upp er for en slutgiltig anmalan.

 

Mvh

 

Ah liten felskrivning av mig, det jag menade var : Varför går blindsen upp snabbare i slutet? Hade hellre haft det tvärtom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...