Gå till innehåll

April 2009.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

pluggar till barnmorska och hobbylirar med Glimne på Skutan i malmö på helgerna, har vunnit all in mot han en enda gång bara, jag hade AKs på TJQs (royal), han gick "into the tank" och steksynade efter 11 min till slut och visade upp 89s för str8 flushen och mumlade något tyst som "visste det var en flagrant dålig syn, borde foldat."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pluggar till barnmorska och hobbylirar med Glimne på Skutan i malmö på helgerna, har vunnit all in mot han en enda gång bara, jag hade AKs på TJQs (royal), han gick "into the tank" och steksynade efter 11 min till slut och visade upp 89s för str8 flushen och mumlade något tyst som "visste det var en flagrant dålig syn, borde foldat."

 

wow jag dör av skratt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fin månad med tanke på att jag var 300$ upp halvvägs in på 42 timmar., 14k$ upp på spelet, runt 2,5k upp på rakeback, totalt; 16,5k$.

 

Blev lite spritt stakesmässigt, men 7k$+ blev det på 1/2,.. resten på 2/4, 3/6.

Sprang dåligt som kuken halva månaden på 2/4 och 3/6 så jag var breakeven totalt pga att 1/2 sprang bra, naturlig följd av detta blev att jag avverkade 3 ggr så mycket händer på 1/2 :).. (9,04 ptBB/100).

 

Totalt 81 timmar poker blev det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...