johantheman Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Får man vara med på vadet? Vet ju att du aldrig kan hålla dig:lol: Citera
slowboy Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Ja, alltså som jag som är slowboy, har postat någon gång i samtliga dagböcker här, är väl ett så kallat PFfreak, spendarar många timmar varje dag här, läser varje tråd osv. Har haft några oseriösa dagböcker innan som inte det har blivit något med, vi hoppas att det ändras nu. Har genom åren haft enorma skottningsproblem, nu när man har flyttat hemmifrån tillsammans med någon så får man skärpa sig och bli lite seriös. PLO100 är det som gäller hela Maj, kanske något skott på PLO200. GLGL Alla frågor får svar Citera
slowboy Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Då var den första sessionen i dagboken avklarad. Blev ett plus på 450$, skall se om jag hittar några intressanta händer, vet jag har en del men HM har fuckat ur lite så vi får se imorgon =) Edit: Tvungen spela en session till, gick åt helvete, spela HU mot en reg och han träffa allt och hade sinnessjuk tajming, får vara glad jag slutar lite plus idag.. Ca 80$ Citera
tomtetomte Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Har otroliga tiltbesvär tyvärr... Jag kommer att köra PLO100 och 200 på ongame.... Frågor? Har genom åren haft enorma skottningsproblem... PLO100 är det som gäller hela Maj, kanske något skott på PLO200.... Alla frågor får svar Otroliga tiltbesvär och enorma skottningsproblem. Då väljer ni att spela PLO. Hur tänkte ni då? Ett gl är väl på sin plats. Citera
nordkvist Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Gl =) Du satsar på 50 000 händer och har mkt annat att göra. Inte sova eller 10-tabla? Citera
simonlofberg Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Gl =) Du satsar på 50 000 händer och har mkt annat att göra. Inte sova eller 10-tabla? Han slutar dejta;) GLGLGL! Citera
Larzzon67 Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jag undrar mest vad man gör i Guatemala i 7 resp 14 veckor mitt i den svenska högsommaren ? Citera
slowboy Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Otroliga tiltbesvär och enorma skottningsproblem. Då väljer ni att spela PLO. Hur tänkte ni då? Ett gl är väl på sin plats. Haha , det är ju iofs en bra fråga ^^.. Har lirat det i över 2.5 år nu , känns som att texas inte skulle kunna funkar längre tyvärr. Citera
FriSoren Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Jag undrar mest vad man gör i Guatemala i 7 resp 14 veckor mitt i den svenska högsommaren ? me2 Citera
AnnAhl Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 tjejer, tjejer han är en player, player... Citera
slowboy Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Medan Ludvig går runt och är nån slags player så fick jag nycklarna till nya lägenheten igår där man skall flytta ihop med sin flickvän.. Det är skillnad mellan oss ^^. Till pokern annars så har den inte vart variansfri iaf, igår backa jag 15 inköp innan jag tog igen allt, inatt backa jag 10 inköp, tagit igen 8 av dem iaf, så är just nu 2 BI back sen dagboken börja, inte så farligt, har trots allt hunnit spela en hel del. Valborg idag... PLANER? Citera
GulaGreger Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Medan Ludvig går runt och är nån slags player dubbel Citera
GulaGreger Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Medan Ludvig går runt och är nån slags player lol Citera
slowboy Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Bakfylla är jobbigt =(.... aja fett roligt igår iaf så jag är nöjd =). Hunnit lira en del poker med och det är sjuka swings, skall få igång PTO så får jag visa sen och lägga upp några händer. Är iaf 200 upp sen starten. Citera
Opteron Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Tjo, kanske dags att berätta för världen vad som händer för extremt intressanta saker i ditt liv Citera
Recommended Posts