Gå till innehåll

Multitabla på entraction (b2b)?


Caroline87

Recommended Posts

Hej, undrar hur ni som multitablar mkt på entraction hanterar "bring to front" funktionen? Visst går det inte att stänga av den? Alltså att man inte kan fokusera in ett bord så att de andra inte "poppar upp" innan man har agerat klart.. enormt störande imo fick nästan problem att multitabla 4bord när man klonka händer på alla borden :oops:

 

Förövrigt är det också ganska kasst att det inte finns någon timebank.. jaja. Förhoppningsvis är det bara jag som missat något men :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, sjukt tiltande. Går inte att stänga av vad jag vet iaf. En annan sak som är otroligt konstig är ju att det inte blir någon grafisk indikation om man skrivit notes på någon. Nu skippar jag ju det helt och använder notesfunktionen i HM, men sjukt konstigt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar nästan alltid 9/12 bord på b2b utan några problem, det som kanske är skilladen i mitt fall är att jag har en bra upplösning på min laptop. 1920*1200 något.

 

Vilket gör att man i princip kan spela 9bord på 100% utan några större probs IMO dvs. Om ni inte har sådan upplösning förreslår jag varmt att ni köper en sådan skärm, eller laptop med den upplösningen för den perfekta multitablingen*

 

ciao <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...