Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tror jag slog rekordet idag. Helt sjuk dag där man alltid blir utdragen och folk alltid har megasuperextremmongo-toppen av sin range.

Skoj att paja typ hela månadsresultatet på en dag.

cpcpcpcp.th.jpg[/url][/img]

• Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Bomba först bort dagsgränsen på 50k och sen spelade jag vidare direkt när klockan slagit 00:00 och brände ytterligare 20-25k. Minns dock inte hur många inköp det motsvarade eftersom det var väldigt blandade nivåer. Jag är inte den typen som gör sånt här, så mådde inte så bra följande dag..

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Postad

2000$ på 2 händer som spelades i en fotbollsmatchpaus för några år sen då jag skulle visa hur lätt jag slakta NL1000. Efter de 2 inköpen stängde jag av datorn och satte mig i soffan igen.

Postad

-18,7k DKK vilket då motsvarade ca 26k SEK rent monetärt. Detta var dock på 25/50 DKK och var skottning live, samtidigt som jag spelade NL100 och 200$ på nätet. Tog lite tid att hämta igen efteråt :/

Har annars aldrig backat stort BB-mässigt, kanske 10 inköp som värst på NL100. Hittade +16 bi nl100 för ett tag sen, vilket va nytt rekord i antal BIs.

Postad

för året: 350kr back (2/4 svs) på en 2h session hemma hos starfitter när ja tagit ett par öl till maten, nykter och försökandes är nog sämsta resultatet för året 5kr+ på 14h också 2/4 svs

Postad
för året: 350kr back (2/4 svs) på en 2h session hemma hos starfitter när ja tagit ett par öl till maten, nykter och försökandes är nog sämsta resultatet för året 5kr+ på 14h också 2/4 svs

Va?

Postad

Va?

Han backar aldrig nykter någonsin, aldrig inte en chans.