papiPope Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Antar att Spotify börjar bli populär nu. Så undrar om ni har några sköna spellistor att dela med er av? Typ rnb, 90-tals hit, punkrock osv osv:-) Citera
Othello Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 För sommarens konserter: Coldplay, Viva la Vida setlist Madonna, Sticky and Sweet setlist (med en viss asterix, ett par låtar gick inte att få tag på på spotify och tydligen är ett par låtar remixade till oigenkännerlighet på själva konserten). Citera
Haslo Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Min randomlista med lite allt möjligt: Min rockiga lista: Sen den viktigaste. Min mysa-med-en-tjej-lista:http://open.spotify.com/user/knattelirarn/playlist/3nYOSjwyBNqVUbIFgBQGs7 Citera
Nice Hand GG Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Min lilla Gott Och Blandat lista Ett projekt som växer för varje dag Min lilla spellista för att tagga upp med lite bas. Min lilla efterfest lista. Brukar byta namn på denna beroende på situation Citera
brainslicer Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 pf:s collaborative playlists: pf.nu pf.nu Instrumental Feel free to mixa i dom, men försök nu hålla er till att deleta några få låtar/dag som går på nerverna isf, inte hela listan som nån gjorde. Ett annat tips är ju att försöka hålla sig till ett par låtar/artist, inta adda hela album. Min egen: Brainyrock den går att klaga på, men inte att ändra i Citera
Carandiru Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Min rockiga lista: Att kalla den där listan rockig är ett hån mot rocken. Citera
Haslo Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Att kalla den där listan rockig är ett hån mot rocken. haha min "bögrockiga" lista då =) eller min "rockigare" lista. Citera
brainslicer Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 punkrock osv osv:-) pf.nu listan är i behov av lite punk, mina bidrag idag: Nellie the Elephant - The Toy Dolls Emergency - 999 Anarchy in the UK - Sex Pistols Troops of Tomorrow - Exploited + lite annat 70-tals godis Stumblin' In - Chris Norman & Suzi Quatro Pipeline - Johnny Thunders och till sist lite Bif Naked Let Down(Dirty Edit) Everyday Citera
Othello Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Min mysa-med-en-tjej-lista:http://open.spotify.com/user/knattelirarn/playlist/3nYOSjwyBNqVUbIFgBQGs7 Bra rigg med de låtarna. 30 minuter, fyra inköp upp (HU PLO, ett bord). Citera
Haslo Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Bra rigg med de låtarna. 30 minuter, fyra inköp upp (HU PLO, ett bord). haha. Varsågod Citera
rAilFISH Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Aldrig hört denna låt innan konstigt nog , men en pokerlåt är det... Citera
Crappy Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Jag har snöat in fullständigt på Blues, men kan nada! Någon som har en bra lista att dela med sig av? Citera
rAilFISH Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 "Link not found" kolla om det funkar nu , funkar för mig iallfall. Diggar speciellt när dom tar Teddy KBGs kommentarer och lägger in i låten. Citera
brainslicer Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Jag har snöat in fullständigt på Blues, men kan nada!Någon som har en bra lista att dela med sig av? Jodå, blues är helt ok. all blues i min lista är dock: (Hanoi Rocks har en del bluesiga rocklåtar från 80-talet men inga av dom finns på spotify, förutom den där covern på Mikes soloalbum) annars är de väl bara o söka lite: The Blues Brothers är ju alltid bra edit: och förstås ZZ Top och när vi nu håller på så lägger vi till 2 låtar i pf.nu listan: den bara måste ju ha Pink Floyd och Metallica... covers som nödlösning då det inte passar att vara med på spotify Nothing Else Matters - Bif Naked Comfortably Numb - Various Artists Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 kolla om det funkar nu , funkar för mig iallfall. Diggar speciellt när dom tar Teddy KBGs kommentarer och lägger in i låten. Mysko, nu funkar det ja. Helt ok skiva, fast har den sen gammalt... Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hmm, kanske borde göra en blues-lista någon dag... Citera
Crappy Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hmm, kanske borde göra en blues-lista någon dag... Ja tack Citera
retorik Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Här får ni min playlist "Räksmörgås" En skaplig blandning kan jag säga.... Citera
Shahin86 Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Min randomlista med lite allt möjligt: Min rockiga lista: Sen den viktigaste. Min mysa-med-en-tjej-lista:http://open.spotify.com/user/knattelirarn/playlist/3nYOSjwyBNqVUbIFgBQGs7 Mysa med tjejen listan var ju osant bra grindlista,a lyssnat å den 2-3 dar på raken, rekommenderas eller nåt, tackar (= Citera
Ugrath Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Aldrig hört denna låt innan konstigt nog , men en pokerlåt är det... haha den här låten var ju skön Citera
Haslo Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Mysa med tjejen listan var ju osant bra grindlista,a lyssnat å den 2-3 dar på raken, rekommenderas eller nåt, tackar (= =) your welcome! Citera
ekelund_ Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 För er som gillar låtarna på GH World Tour: Citera
Recommended Posts