Alberto Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Har försökt att få upp 200/400 borden där Blom90 & RixFM spelar ett tag men det blir bara svart sen stängs rutan. Alla andra bord funkar hur bra som helst. Har dom stängt av så att ingen kan komma in eller vad är det frågan om? Edit* Kommer in på ena bordet nu av någon anledning. Citera
Drunken_Penguin Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Weird. Nyss stängdes Olympia 8 varje gång jag försökte öppna det medans Olympia 9 funkade fint. Nu är det precis tvärtom. Kan det ha att göra med att för många railar och SvS klient inte pallar det? Citera
brighteye Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Weird. Nyss stängdes Olympia 8 varje gång jag försökte öppna det medans Olympia 9 funkade fint. Nu är det precis tvärtom. Kan det ha att göra med att för många railar och SvS klient inte pallar det? skulle du på något sätt insinuera att SvS klienten inte skulle klara en stor mängd railbirds ? "*host*smfinal*host" Citera
Drunken_Penguin Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 skulle du på något sätt insinuera att SvS klienten inte skulle klara en stor mängd railbirds ? "*host*smfinal*host" Inte skulle väl jag? Näää... Citera
Recommended Posts