Trollat Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Vi vet ju ändå hur det känns. Den bästa spelaren har ju gått varje sommar/höst sedan -06, Boa, Wilton och Dulle. Man börjar bli härdad nu, typ. Citera
Cyntax Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Ja säljs Obolo kommer säsongen bli som när vi sålde Wilton katastrof AIK var bra så länge man hade Teddy Lucic på backlinjen. När de sålde han (Tyskland?) gick allt åt helvete. Är Teddy den bästa backen AIK haft på 20 år? Citera
Donner Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 AIK var bra så länge man hade Teddy Lucic på backlinjen. När de sålde han (Tyskland?) gick allt åt helvete. Är Teddy den bästa backen AIK haft på 20 år? Ska vi prata AIK och backlinje säger jag Gustafsson-Englund-Brundin-Kjölö. Citera
thekid Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Skönt vidare i cupen också, Mjällby känns som en drömlottning samtidigt som ett bra lag försvinner i HeIF- Elfsborg-mötet. Tillägg: Syrianska vände, möter HeIF. Citera
Deco89 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Jo lottningen för AIKs del är bra, iofs slog Mjällby hammarby men men vi vet ju hur bra hammarby är Härligt med derby på måndag mot allsvenskans 3.e sämsta lag Citera
Cyntax Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Härligt med derby på måndag mot allsvenskans 3.e sämsta lag Jag ska dit! Måndag eller inte...jag ska öla också!Det blir 4-0 till Gnaget! Citera
Cyntax Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 NU KOMMER VI PÅ BESÖK! Lycka till! Lugn. Vi ska först spöa Skansens IF. Ska du verkligen till Sthlm in person? (Solna) Citera
Crappy Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 Nja, jag funderar på att åka med, på sponsor resan. Men jag har inte förankrat det här hemma än Citera
Cyntax Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 Nja, jag funderar på att åka med, på sponsor resan. Men jag har inte förankrat det här hemma än Kom bara. Första ölen på mig. Citera
Donner Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 Tänk om man fortfarande orkade/kunde öla en måndagsfight... Fan, för x antal år sen var det standard att flexa ut från jobbet 10.30 för att hinna ladda upp ordentligt o sen ledig hela dan efter för återhämtning. Håhå jaja Citera
Crappy Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 Kom bara. Första ölen på mig. Onekligen lockande Tänk om man fortfarande orkade/kunde öla en måndagsfight... Fan, för x antal år sen var det standard att flexa ut från jobbet 10.30 för att hinna ladda upp ordentligt o sen ledig hela dan efter för återhämtning. Håhå jaja Nu är det väl på torsdag 21? Klämdag fredag? Citera
Cyntax Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Tänk om man fortfarande orkade/kunde öla en måndagsfight... Fan, för x antal år sen var det standard att flexa ut från jobbet 10.30 för att hinna ladda upp ordentligt o sen ledig hela dan efter för återhämtning. Håhå jaja Du har iaf krypavstånd till Råsunda fotbollstadion. Citera
bananuz Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 Själva fan om vi inte vinner imorgon. DIF är ju knappt superettanmässiga atm. Citera
bananuz Postad 18 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2009 Özkan med i truppen, man slutar ju aldrig hoppas där. Har ju årskort men bekväm som man är blir det ändå tv-soffan och canal+ med sambon och en flaska rödvin Citera
bananuz Postad 18 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2009 Tänk om man fortfarande orkade/kunde öla en måndagsfight... Fan, för x antal år sen var det standard att flexa ut från jobbet 10.30 för att hinna ladda upp ordentligt o sen ledig hela dan efter för återhämtning. Håhå jaja Kommer ihåg ett djurgårdsderby en lördag för ett antal år sen när vi sågs hemma hos en polare kl 9, började värma, fortsatte värma, vidare till matchen med insmugglad sprit, och fortsatte på krogen efteråt. Fan vad sjukt Citera
Bodinarn Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Se till att vinna mot Skanses IF ikväll..snälla. Jävka trist med vädret men det får funka. Som sagt skönt att se Özkan tillbaka i truppen.. Citera
Cyntax Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Özkan med i truppen, man slutar ju aldrig hoppas där. Har ju årskort men bekväm som man är blir det ändå tv-soffan och canal+ med sambon och en flaska rödvin Får jag låna ditt kort? ;-)Se till att vinna mot Skanses IF ikväll..snälla. Jävka trist med vädret men det får funka. Som sagt skönt att se Özkan tillbaka i truppen..Vädret var inte det bästa. Bara att se till att man är på plats lite tidigare så att man kan få en plats under tak. Citera
Cyntax Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 En rolig grej hände mig vid entrén: Hade endast en 500-lapp. Inträdet var 240 kr. Tjejen i kassan (max 22 år!) hade slut 100-lappar, så jag skulle få 20-lappar. Hon bläddrade upp en massa 20-lappar. När hon räknat färdigt frågade jag: -Hur många 20-lappar fick jag? -18, sa hon stolt. -Öh... (så kom jag på att det är DIF som har hemmamatch och inte AIK) ... tack så mycket då! Tjing! (Jag menade KATCHING!) *lol* Citera
Bodinarn Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Hehe bra där Cyntax. Förövrigt: ARGENTINA! Citera
bananuz Postad 19 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2009 Fan, börjar redan deppa över att vi kommer förlora Obolo i sommar. Citera
Crappy Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Fan, börjar redan deppa över att vi kommer förlora Obolo i sommar. Hmmm. Deppa du över det som komma skall ikväll 0-2 är väl ett rimligt resultat (då är alltså inte A Svensson med) Citera
Cyntax Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Hmmm. Deppa du över det som komma skall ikväll 0-2 är väl ett rimligt resultat (då är alltså inte A Svensson med) Haha. Spelbolagen har missat att A.Svensson inte är med. Godisodds på AIK! Är du i Solna nu då? Du vågade inte va? Citera
Crappy Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Haha. Spelbolagen har missat att A.Svensson inte är med. Godisodds på AIK!Är du i Solna nu då? Du vågade inte va? Äsch, det här med en ev ilsken sambo vågade jag inte riskera. Citera
Recommended Posts