sTARVIN89 Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Hej! Har fixat holdemmanager till ongame men när jag importerar mina gamla händer så händer det inget. Filerna är .db, när jag importerar från iPoker som har .xml filer så fungerar det. Hur ska jag göra för att fixa problemet? måste jag konvertera om mina ongamehänder till .xml eller går det att ändra nånstans? oerhört tacksam för svar! MVH. Citera
highbury90 Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Har också problem med ongame. Har bara testat trial men får inte ongame att fungera i HUD. Någon som har tid att berätta Citera
slowboy Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Har haft samma problem, prata med supporten idag, dock har jag fått in texashänder men inte min omahadatabas =). så vi kanske inte har samma problem Citera
sTARVIN89 Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 Sådär, har letat runt och kom fram till en lösning som dock kostar 50$: Skaffa ongame handgrabber, fungerar tydligen att importera handgrabber händerna till holdemmanager av någon anledning, men vore fortfarande nice att ha sina gamla händer importerade dessutom. Och om det går att fixa utan handgrabber vore det ju ännu bättre... Citera
Recommended Posts