iordache Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tja! Va me en turnering idag på Bestpoker.com. Kom 5a å vann pengar. Men problemet e att jag inte hittar var man ska å hur man går til väga för att ta ut pengar, dvs skicka dem till sin bank. Kollat runt på nätet men de e ända jag hittar e att man ska ringa support. Ska man verkligen behöva göra det? isåfall suger bestpoker. På alla andra sidor jag e reg på så går det hur smidigt som helst att skicka över cash till sin bank när man vunnit en turnering Tack på förhand -E- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 http://pokerforum.nu/forum/ongame/46152-bestpoker-com.html Snälla, som jag sa i den andra tråden, ställ frågan i BERSPOKERS EGEN TRÅD och starta inga nya trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts