Gå till innehåll

Allsvenskan 2009


HSvensson

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sinnesjukt många AVGÖRANDE tveksamma straffar för att vara en omgång. Domarna har verkligen haft otur så här till en början.

 

Nästan alltid de större lagen som gynnas vid tveksamma situationer. Nu fick ju IFK en emot sig för en gång skull men HIF hade inte fått straff om inte tråk-henke fått ögonkontakt med domaren. Sedan borde ju Häcken haft en straff mot MFF när backen fäller ut armen och stoppar bollen. Tycker generellt att domarna är alldeles för snabba med att peka på straffpunkten. Bättre att fria än att fälla om man inte är helt säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har en pokertatuering på höger underarm satt vi sida vid sida. :-)

 

Jo, det var nog snarare 2500 än 2000 av er. På planen behöver ni nog hitta mer än ett skott på mål på en match för en lyckad säsong. (Även om det var ett sjujävla skott.)

 

Nä, ingen tatuering ;)

 

Och ja, jag tror helt klart det blir en mellansäsong för bajen. Däremot tror jag inte för fem öre att Bajen åker ur...

 

Betr den "låga" publiksiffran

 

http://www.bt.se/sport/elfsborg_i_allsvenskan/elfsborgssupporter-det-var-aggressiv-stamning-pa-laktarna(1257350).gm

 

Riktigt tråkigt att det ska behöva vara så, och som sagt, jag tror det skrämmer bort en del.

 

Jo det var ju just L2 som sagt, Stone Island...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Eury, om Bajen åker ur ger jag dig $1000 och om Bajen är kvar ger du mig $10, bet?:-)

 

EDIT: Alltså 100 ggr pengarna på att Bajen åker ur, överodds?

 

The world is a fitthora, sent to drain. Såg just detta.

 

Tilt! Sjukt dålig bump :)

 

Jag vill alltså förtydliga:

 

Jag har aldrig haft något emot bajen. Ogillar definitivt AIK och Gården mer. På senare tid har bajensupportrar gjort en del idiotiska saker dock, som gör att jag numer är mer neutral än svagt positivt inställd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...