Gå till innehåll

Rake PT2 vs HEM


purplecard

Recommended Posts

finns 2 olika sätt att räkna rake

 

1 contributed rake: är baserat på hur mycket pengar du stoppat i potten. exempelvis, lägger du $30 i en $60 pott som du vinner anses du ha rakeat $1.5

 

2 dealt rake: är baserat på hur mycket du har rakeat själv, vinner du samma $60 pott räknas det som att du har rakeat $3.

 

om du har ett rb-avtal på party så baseras din rb på 95% av dealt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns 2 olika sätt att räkna rake

 

1 contributed rake: är baserat på hur mycket pengar du stoppat i potten. exempelvis, lägger du $30 i en $60 pott som du vinner anses du ha rakeat $1.5

 

2 dealt rake: är baserat på hur mycket du har rakeat själv, vinner du samma $60 pott räknas det som att du har rakeat $3.

 

om du har ett rb-avtal på party så baseras din rb på 95% av dealt.

 

Okej, tack för ett snabbt svar heltok. Har ingen RB men Party har sagt om man är Palladium ska man få upp mot motsvarande 30% RB i bonusar etc.

 

Så summan blir att man ska gå på dealt rake enligt HEM då? Exempelvis om det skulle varit rakefritt så hade jag gått mina $458 mer plus den dagen.

 

Jag har inte sett dig på $400 eller $600borden på ett tag. Har du lagt av på Party eller var det på Party du hade bytt nick och fått badstreak du skrev om för ett tag sedan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...