purplecard Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Tjena. Såg av en slump att min rake var helt olika på PT2 och HEM. På 2857 händer var raken på PT2 $313 och enligt HEM $458. Är det någon som vet vad man ska gå på? Spelar på Partypoker och enligt PT2 var $42 av de $313 till den sk. badbeatjackpotten. Mvh Citera
heltok Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 finns 2 olika sätt att räkna rake 1 contributed rake: är baserat på hur mycket pengar du stoppat i potten. exempelvis, lägger du $30 i en $60 pott som du vinner anses du ha rakeat $1.5 2 dealt rake: är baserat på hur mycket du har rakeat själv, vinner du samma $60 pott räknas det som att du har rakeat $3. om du har ett rb-avtal på party så baseras din rb på 95% av dealt. Citera
purplecard Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Postad 4 April , 2009 finns 2 olika sätt att räkna rake 1 contributed rake: är baserat på hur mycket pengar du stoppat i potten. exempelvis, lägger du $30 i en $60 pott som du vinner anses du ha rakeat $1.5 2 dealt rake: är baserat på hur mycket du har rakeat själv, vinner du samma $60 pott räknas det som att du har rakeat $3. om du har ett rb-avtal på party så baseras din rb på 95% av dealt. Okej, tack för ett snabbt svar heltok. Har ingen RB men Party har sagt om man är Palladium ska man få upp mot motsvarande 30% RB i bonusar etc. Så summan blir att man ska gå på dealt rake enligt HEM då? Exempelvis om det skulle varit rakefritt så hade jag gått mina $458 mer plus den dagen. Jag har inte sett dig på $400 eller $600borden på ett tag. Har du lagt av på Party eller var det på Party du hade bytt nick och fått badstreak du skrev om för ett tag sedan? Citera
Recommended Posts