Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 686
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
btw: Othello, om jag inte var tydlig nog i din db så vill jag verkligen understryka att det är kul att du är tillbaka! Och det var tråkigt att du slutade som mod (jag tror dock inte att det egentligen handlade om urspårningen i er db, du var nog less sen innan).

Jag fick en infraction (:-)) av apple för ett ot-inlägg om det i nån tråd, men om du uppfattade det som nåt annat än ärligt så var det feltolkat.

Jag läste det men hade glömt bort sammanhanget så jag fick söka på det. Jag tyckte det var rätt kul skrivet faktiskt, även när jag läste det. :oops:

Keep fighting the good fight sir!

(filmcitat, American Wedding)

Postad

Drygt +3k sen jag fick in 1k nyköp. Ska casha ut 1k så jag håller mig till projektmålet. Alltså ca +1500 ikväll.

Växlingsavgiften straffar jag genom att inte dricka bira imorgon. Eller åtminstone inte ett par av de jag hade druckit, borde gå jämt ut.

Lyckad afton mao.

Nu ska jag lägga mig i sängen och svimma mig till sömns.

Fan jag vill inte, så bra bord, men kan knappt fokusera blicken.

Postad
Nä nu lägger jag ned för kvällen, dör annars. Drygt +4k sen rebuy.

Den som finner låten på youtube som binder ihop Dream Theater och King's X vinner två rader hjärtan av mg. Plus stor respekt.

Maybe?

Postad

Ok nu ser projektet ut så här: jag har drygt 5k på kontot, varav 1k är "egna" pengar. Nästa cashout får jag alltså göra tidigast när jag har 8k, eftersom jag ska plocka 2k i profit men även har 1k som inte ska finnas där och jag får inte hamna under 5k (igen!!!!).