Gå till innehåll

Månadsresultat - Mars


sturedenstore

Recommended Posts

Ja de är några fjuttiga timmar kvar, men jag ville vara cool och starta tråden, så tjuvar lite.

 

Själv slutar jag 82,500kr upp och antecknar rekordmånad. Dock lite bitter då jag i vanlig ordning tappade ca 30k sista veckan. Spelat 5/10-10/20 med majoriteten på 5/10 och 7.5/15 på svs.

 

Lite grafer osv.

 

Omaha

 

omahamars.th.jpg

 

Texas

 

texasmars.th.jpg

 

 

Är jag nöjd? Ja, jag är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SvS: Från 0 till -1,5K, till +3,2K till +400 på ca 40 timmars spel (95% PLO 0,5/1 eller 1/2). Borde legat runt +8K om inte Omahavariansspöket kört över mig totalt i mitten av månaden. Fick bla in pengarna pre med AAJ5ss mot KKKQss och losade (80/20-läge pre, hur ofta får man det i Omaha?).

 

Bwin: +1,4K SEK på 1200 händer PLO10. ca 98BB/100 om sessionsbrowsern har rätt... Man får ju hoppas att det håller i sig.

 

 

 

Slutar alltså totalt på +1,8K SEK. Rätt okej med tanke på nivån och tiden spelad.

 

 

Edit: Ber om ursäkt till alla som läst mitt inlägg för att jag berövat dem på 10 sekunder av deras liv med utdragningsgnäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS: Från 0 till -1,5K, till +3,2K till +400 på ca 40 timmars spel (95% PLO 0,5/1 eller 1/2). Borde legat runt +8K om inte Omahavariansspöket kört över mig totalt i mitten av månaden. Fick bla in pengarna pre med AAJ5ss mot KKKQss och losade (80/20-läge pre, hur ofta får man det i Omaha?).

 

Bwin: +1,4K SEK på 1200 händer PLO10. ca 98BB/100 om sessionsbrowsern har rätt... Man får ju hoppas att det håller i sig.

 

 

 

Slutar alltså totalt på +1,8K SEK. Rätt okej med tanke på nivån och tiden spelad.

 

Wow! Du får säkert jättemycket sympati över att ha förlorat en 80/20-flip i månadsresultatståden :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow! Du får säkert jättemycket sympati över att ha förlorat en 80/20-flip i månadsresultatståden :roll:

 

Jag vet! Jag förväntar mig att ALLA forum-medlemmar PM:ar mig och skriver hur otur det var. Det är så jävla synd om mig att jag måste sluta spela poker. Jag ska dessutom bli nunna på halvtid.

 

 

 

...eller så är jag fullkomligt medveten om att i princip alla forumiter skiter i micro-spelare och skrev i resultattråden bara för att boosta mitt humör lite för att jag faktiskt lyckats plussa en del i mars trots en vecka av sjuka utdragningar (från spelare som faktiskt är villiga att 6-betssyna sig all in pre med KKKQ) som raderade plusset från första halvan av månaden. Om det störde dig i ditt highstakesspelande där du förlorar 8 stycken AA vs 27 all in pre per dag så ber jag väldigt mycket om ursäkt, det var aldrig min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...