Brascoo Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Har funderat att byta site. Har spelat på expekt, svs, bet365 och någon mer... Men har inte tyckt någon av dom har varit "wow". Tänkte höra lite här, se vilken som verkar vara bäst. Tänker på rake, bonus, support, spelare, mtt, sng etc. Om ni är nöjda med någon site, skriv gärna vad eller varför. Skriv inte bara "pokerstars". Har funderat att börja spela på noiq.com. Tack! Citera
Caroline87 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Skaffa rakeback o bonus på fulltilt så har du en helt ok deal så länge du gillar klienten.. Hög trafik på allting osv! Citera
Brascoo Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Men då måste jag skatta mina vinster då? Citera
MJ Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Men då måste jag skatta mina vinster då? Japp. Annars blir du skjuten (jag antar att det rör sig om miljontals kronor). Citera
Mr X Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Skulle hålla mig borta från Fulltilt om jag var du... Sjuk motrigg på den siten Men hade inte den nedrans riggen funnits där hade jag lirat Fulltilt, tycker klienten är riktigt bra i övrigt! Citera
Brascoo Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2009 Japp. Annars blir du skjuten (jag antar att det rör sig om miljontals kronor). lol. Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/44419-samlingstrad-vilken-site-ska-jag-spela-pa.html fortsätt där Citera
Recommended Posts