Gå till innehåll

BRM för DoN's?


Henkiee5

Recommended Posts

Lirar lowlimit double or nothings på stars (5+0.2) och har börjat fundera lite runt min bankrulle och hur många buyins jag behöver för nästa nivå, för tillfället har jag runt 60 BI på denna nivå, hur många anser ni krävs för att gå upp, och hur många ni anser krävs för DoN's i allmänhet? spelar både turbo's och regulars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på så mkt...

 

Vad har du för ROI på din nivå? Ju mer du vinner desto mindre BR-krav.

 

Har du 0 möjlighet att fylla på om du bustar?

 

Om du har en ROI på under 10% och absolut inte vill fylla på vid bust så skulle jag satsa på att ha åtminstone 100 buy ins. Mycket klokare att spela "lite för länge" än "lite för lite" innan du går upp i nivå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på så mkt...

 

Vad har du för ROI på din nivå? Ju mer du vinner desto mindre BR-krav.

 

Har du 0 möjlighet att fylla på om du bustar?

 

Om du har en ROI på under 10% och absolut inte vill fylla på vid bust så skulle jag satsa på att ha åtminstone 100 buy ins. Mycket klokare att spela "lite för länge" än "lite för lite" innan du går upp i nivå :)

 

Hej ! Vill bara säga att jag tycker att det är kul att proffs som dig tar dig tid att ge råd till oss nybörjare/sämre grinders ! Uppskattas av mig iaf ! :-D Hare fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...