Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Bra jävla sorgligt då med andra ord. Vi hade en telefonkiosk typ 1986.... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Våran var nog kvar till 1996-1997 nån gång. Härliga tider! Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Ska fixa nån liten turre som du och Bossen mm kan komma på... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Gör det, låter ju faktiskt skitkul! Snygglenn kan säkert komma upp till sverige igen för en sån sak också! Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Om $2 har jag dubblat min rulle, vilken fortfarande är ganska blygsam men getting there! Spelar enbart hu nuförtiden, tycker jag är mycket bättre på det än 6max och så jäävla mycket roligare. Drog upp några 6max bord igår, orkade fem händer innan mitt hjärta höll på att stanna av tristess. Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 20 juni, det är då vi lirar i Västerljung...... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Låter som ett bra datum! Vilka kan det tänkas bli? Och eftersom jag är fattiglapp, vilka summor pratar vi om? Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Och nuuuu är rullen dubblad! Kliver snart upp, härligt med rb imorn också(hoppas jag) Citera
GulaGreger Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2009 Ziigmund: gus is from czech rebubplik Ziigmund: from ROMANIA HE IS Ziigmund: gus likes eurovision Ziigmund: gus should sing in eurovision..team chez romanisa Ziigmund: gus is singer from romania Ziigmund: czech rebuplic singer from eurovision gay bar GUSTAV HANSEN Citera
bossbaver Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Jag tycker förresten om att fota en del, inget märkvärdigt eller så men vissa bilder är jag ändå ganska nöjd med, kolla gärna! http://sommarpojken.deviantart.com/gallery/ Snygga bilder. Hur får du till effekten som i bilden "Illustrator"? Ser coolt ut! Citera
Skanke Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Låter som ett bra datum! Vilka kan det tänkas bli?Och eftersom jag är fattiglapp, vilka summor pratar vi om? Vi behöver bara kasta in nån hundring för saks skull, det viktiga är ju att jag får dra ut... Om ni kan få ihop 4-5st kan jag kanske få ihop 4-5st så vi blir ett bord. Bara skoj att lira lite och snacka skit.... Citera
GulaGreger Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2009 Snygga bilder. Hur får du till effekten som i bilden "Illustrator"? Ser coolt ut! Tack! Illustrator bilden är tecknad, jag vet inget sätt att göra så med photoshop.. Man har en platta och en penna som är kopplad till datorn så målar man på fri hand, om du förstår vad jag menar:-) Skanke: Tror det kan bli väldigt svårt att få ihop nån alls faktiskt för min del, ingen aning mina vänner lirar, snarare ogillar poker. But see what I can do! Citera
Skanke Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 jag kan få ihop folk tycker vi kör lite mång kamp jag fixar Citera
GulaGreger Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2009 Can you say, What the fuck did I do last night? Citera
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 hej hej hej Varit ute och antastat levern några dagar igen! Hade leverproblem förra året(enligt doktorn) så har dragit ner en hel del på drickandet. Och ett favoritmotto eller vad man ska kalla det på det: Damn you life!! Citera
rAilFISH Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 hejhej måste bara säga att jag hittade några guldkorn på din spotify playlist , ty ! Citera
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 hej hej hej! Vilken tur! Citera
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 Passar på att bjuda på detta guldkorn också! Han finns tyvärr inte på spotify, tror inte han är signad men han är verkligen duktig Citera
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 lol.... 1k händer medrigg var det jag fick Citera
GulaGreger Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 lär mig poker någon för faan.... tilt på livet dessa dagar. Citera
GulaGreger Postad 18 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2009 Lite sugen på att köpa en sån här, de är riktigt dyra bara tyvärr. Men hur mycket fitta borde det inte generera att glida runt på stan och styla? Citera
GulaGreger Postad 19 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2009 Har förresten klättrat upp till nl4 häromdagen. Spelade illa som fan första dagen och backade en massa inköp, men tagit igen nästan allt igen. Känns inte som att nl4 är spec. mycket bättre än nl2 och det känns som jag blir bättre och bättre på hu nu Citera
GulaGreger Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 HM har varit en jävla fitta, vet inte hur många ggr jag ominstallerat postgre. Det funkar en stund och sen lägger det av igen. Hoppas det var sista gången det cpade nu, pallar inte lira utan stats, Citera
Recommended Posts