greywolf Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Haha ty! Finns fan inte mycket att säga egentligen.. Några speciella funderingar? Kanske skulle starta en tråd i the well starta en tråd vetja..lite underhållning/tidsfördriv efter pokern Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/55146-well-gulagreger.html#post1244213 Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Upp 5-6 inköp på typ 250 händer idag! Väldigt dåligt värde på nl2 deepstack borden på ftp, hoppas jag kan kliva upp till nl5 snart. Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Vinner en del för nivån, men enbart för de andra spelarna är så jäävla kassa. Jag blir utdragen på river heeela tiden, helt otroligt. Väldigt motriggat konto. Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Såhär tycker jag om motriggen Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Alltid likadant. På första gången visste jag redan innan att Q skulle komma, det är precis likadant hela jävla tiden, jag fååår inte vinna vafaaaaaaan är det frågan om jävla horjävlafittor Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.02 BB (5 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB ($5.26) BB ($2) UTG ($2.07) MP ($0.83) Hero (Button) ($1.97) Preflop: Hero is Button with A, 10 UTG bets $0.07, MP calls $0.07, Hero calls $0.07, 1 fold, BB calls $0.05 Flop: ($0.29) 10, A, 8(4 players) BB checks, UTG bets $0.29, 1 fold, Hero raises to $0.58, 1 fold, UTG calls $0.29 Turn: ($1.45) 5(2 players) UTG checks, Hero bets $0.85, UTG raises to $1.42 (All-In), Hero calls $0.47 (All-In) River: ($4.09) Q(2 players, 2 all-in) Total pot: $4.09 | Rake: $0.27 Results: Hero had A, 10 (two pair, Aces and tens). UTG had J, K (straight, Ace high). Outcome: UTG won $3.82 Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com BB ($2.96) UTG ($1.90) MP ($3.98) Hero (CO) ($1.97) Button ($2.39) SB ($1.84) Preflop: Hero is CO with 10, 10 2 folds, Hero bets $0.07, 2 folds, BB calls $0.05 Flop: ($0.15) 6, 2, 7(2 players) BB checks, Hero bets $0.12, BB calls $0.12 Turn: ($0.39) 4(2 players) BB checks, Hero checks River: ($0.39) 10(2 players) BB bets $0.61, Hero raises to $1.78 (All-In), BB calls $1.17 Total pot: $3.95 | Rake: $0.26 Results: BB had J, K (flush, King high). Hero had 10, 10 (three of a kind, tens). Outcome: BB won $3.69 Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Dumpar nog det jävla kukftp nu. Synd att klienten är nöten bara Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Nu blir det ipoker istället wish me luck. Där finns det nl2 HU också så man kan träna lite Hur är den som grindklient? Ftp är ju nöten om man vill multitabla, hur är den i jämförelse på en skala? Om vi sätter boss på en låg 1 som grindklient. Citera
NikLasVegas Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Såhär tycker jag om motriggen sådär tycker jag om medrigg:) Citera
klanton Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Jag tycker ipokers klient är väldigt skön. Kör miniview och tycker det funkar bra. Men fixa ett program som heter LittleTitanHelper, då kan du folda genom att bara ha musen över bordet och högerklicka. Nöten! Sen att man har motrigg och det tar tre år när rivern dyker upp när man är allin är inte lika skojigt. Citera
Mobiero Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 En fråga bara:D "Gula" i "GulaGreger", är det ett adjektiv eller ett verb i det namnet dvs: den gula hunden eller att gula ? Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Jag tycker ipokers klient är väldigt skön. Kör miniview och tycker det funkar bra. Men fixa ett program som heter LittleTitanHelper, då kan du folda genom att bara ha musen över bordet och högerklicka. Nöten! Sen att man har motrigg och det tar tre år när rivern dyker upp när man är allin är inte lika skojigt. Ska titta på det! Haha jaså, lika jävla motrigg där alltså? Nåja, får ge det ett försök Citera
Mobiero Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Jag tycker ipokers klient är väldigt skön. Kör miniview och tycker det funkar bra. Men fixa ett program som heter LittleTitanHelper, då kan du folda genom att bara ha musen över bordet och högerklicka. Nöten! Sen att man har motrigg och det tar tre år när rivern dyker upp när man är allin är inte lika skojigt. Det är ju verkligen heeelt jävla vidrigt. Vem fan kom på det egentligen? Han förtjänar ju bajs på posten åtminstone. Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 En fråga bara:D"Gula" i "GulaGreger", är det ett adjektiv eller ett verb i det namnet dvs: den gula hunden eller att gula ? Haha 'att gula' är väl tanken. Den konstant Gula Greger Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Det är ju verkligen heeelt jävla vidrigt.Vem fan kom på det egentligen? Han förtjänar ju bajs på posten åtminstone. Jag förstår faktiskt inte vad ni menar här? Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Sitter och funderar på om domarn tror att han dömer nån jävla damhockey, åt båda håll. Kom igen nu för faaan Citera
Drunken_Penguin Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Haha 'att gula' är väl tanken. Den konstant Gula Greger Nu motsäger du ju dig själv. Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Nu motsäger du ju dig själv. Hur menar du nu? Citera
Snygglenn Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Nu motsäger du ju dig själv. Men han menar att han alltid är pank, inte så svårt att förstå. Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Han undrade ju om jag menade gul som i färgen eller att gula i pokersammanhang, att gula alltså. Sluta dribbla Citera
Drunken_Penguin Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Han undrade ju om jag menade gul som i färgen eller att gula i pokersammanhang, att gula alltså. Sluta dribbla Nja, han undrade om det var ett verb eller adjektiv, som i: Jag ska gula Greger. (verb) Greger är gul. (adjektiv) I ditt svar skriver du först som ett verb och sedan som ett adjektiv. Mest det jag menade. Ingen dribbling alls alltså. Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Nja, han undrade om det var ett verb eller adjektiv, som i: Jag ska gula Greger. (verb) Greger är gul. (adjektiv) I ditt svar skriver du först som ett verb och sedan som ett adjektiv. Mest det jag menade. Ingen dribbling alls alltså. Jaja jag har aldrig lärt mig de där jävla fånerierna. Vilken tur att du klarnar upp allting här nu... Citera
Drunken_Penguin Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Jaja jag har aldrig lärt mig de där jävla fånerierna. Vilken tur att du klarnar upp allting här nu... Jag gör mitt bästa för att hjälpa till. Citera
Recommended Posts