Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Lol, helgul på en enda dag. Ska gråta lite nu.

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (kr232.89)

SB (kr19.62)

Hero (MP) (kr200.28)

BB (kr189.64)

UTG (kr109.31)

Preflop: Hero is MP with Aclub.gif, Kspade.gif

UTG bets kr2, Hero raises to kr7.50, 2 folds, BB calls kr7.50, UTG calls kr7.50

Flop: (kr23) Kdiamond.gif, Kclub.gif, Jspade.gif(3 players)

BB checks, UTG checks, Hero bets kr11.50, BB raises to kr23, 1 fold, Hero calls kr23

Turn: (kr69) 6diamond.gif(2 players)

BB checks, Hero bets kr34.50, BB raises to kr159.14 (All-In), Hero calls kr159.14

River: (kr387.28) 10spade.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: kr387.28 | Rake: kr9.68

Results:

BB had Jheart.gif, Jclub.gif (full house, Jacks over Kings).

Hero didn't show Aclub.gif, Kspade.gif (nothing).

Outcome: BB won kr377.60

Postad

Samma här verkligen. Det har varit riktiga träfffiskar. Har inte tiltat märkvärdigt på hela dagen för jag tycker ärligt inte att jag spelat speciellt dåligt, de har bara träffat allting mot mig, och då menar jag allting. Men men, va ska man göra..

Postad

Inte mycket att säga egentligen. Grindade en hel del för att ta mig ur svackan men det gick bara inte. Jag kände mig bara väldigt våldtagen, gång på gång. Jag bryter ihop och kommer igen, försöker grinda lite micro på ftp och se hur det går..

Postad
Inte mycket att säga egentligen. Grindade en hel del för att ta mig ur svackan men det gick bara inte. Jag kände mig bara väldigt våldtagen, gång på gång. Jag bryter ihop och kommer igen, försöker grinda lite micro på ftp och se hur det går..

Ok, tråkigt att höra.

Lycka till på FT =)

Postad

Började med lite 7tabling på FTP nu ikväll, aldrig spelat så många bord förut och jag var helt ny med klienten så det var lite ovant. Skulle mest testa, slutade +-0 ungefär efter runt 1k händer. Kan man fixa rakeback när man redan har konto om någon vet det? Känns ovärt att multitabla utan rakeback, byter nog nästan klient då.

Postad
Jag railade en del och han drog verkligen kallt som fan. Var inte en enda flop som träffade eller ens var i närheten av att träffa så det var tråkigt

glgl

Ok, tråkigt att höra.

Lycka till på FT =)

Tack så mycket! Fortsatt gl på svs till dig!

Postad

Hallå hallå! Ingen tilt idag! Lirade 7-8 bord på ftp ett tag nu. Strax över 1600 händer med en bb/100 på strax över 22. Inte jätteimponerande men heller inte dåligt imo. Orka grinda nu bara, dålig dag imorn, men är ensam i hela helgen förmodligen så kan försöka ösa in lite händer då.

På bra humör nu iaf, nl2 fiskarna går ju att överlista ganska enkelt iaf!

Postad

Valborg idag! Är ju inte 14 längre så det är inte jätteupphetsande. Men ändå en ursäkt att supa sig dräggfull! Inte så varmt idag vilket är lite tråkigt, men det löser sig. Får se om man försöker tampas med nl2 fisken när man kommer hem inatt, får försöka att inte göra det :D

Trevlig valborg!

Postad

Fin dag för grind idag, bakfylla är för orutinerade! Ensam hemma hela helgen nu, om jag inte ska ut ikväll ska jag fan grinda tills jag stupar. Kör med rakeback nu också, så ska nog kunna få ihop några dollar. Vid $100 kliver jag upp på nl5! Go go go