jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 shiiiiiiiiiiip klonka obv paket i första livesatten Liten turre i jämförelse såklart, tror buy in är på €300 nåt, men ska bli kul som fan att göra livedebut. gogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 shiiiiiiiiiiip klonka obv paket i första livesatten Liten turre i jämförelse såklart, tror buy in är på €300 nåt, men ska bli kul som fan att göra livedebut. gogogo! gz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 FT 25r 6max på ipoker. 4k till ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 FT 25r 6max på ipoker. 4k till ettan. gl! blä, ingen annan cash, var semideep i 4-5 turrar men bust i nästan alla samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 3a för 1.5k. Såg bra ut när det blev trehandat men torskade ganska snabbt två AI och var ute. AK < 99, 77 < QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Breakeven igen. Riktigt missnöjd med spelet för första gången sen jag kom hem. Kan mycket väl ha sprungit över $Gordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Josefin178 Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 skotta bort 2.5k igår på svs som vanligt Kan inte sätta in nytt på svs nu dock på två veckor, så ska verkligen tvinga mig till att hitta lite sng/mtsng/mtt-grind, bara internet funkar skolan nu, därför jag skriver från detta konto. Segt, men kul lektion nu, alla skriker och våran lärare bara står och skrattar och retar oss =) /Bluwwe edit: Anledningen till att jag skriver från detta konto är för jag inte har tid att kolla alla nya trådar av värde och jag inte vill riskera att missa någon edit2: Skönt att se Roob i dbn, en av mina stora forumidoler! edit3: Mindre skönt att se pokeremil15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 PF-proffs, men jag klandrar dig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 haha bluwajt, det finns bara en! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Gulwajt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 PF-proffs, men jag klandrar dig inte! Hellre PF-proffs än pokerproffs som Roob hade sagt. Nä men glad att du supportar mig iaf, till skillnad från dom under. Har ju ffs växt upp med PF Vet inte om det spel spel idag (lol). Måste hitta one time plugget känner jag. Efter i det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 asdasdasdagd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 I Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 WSOP ME nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 WSOP ME nästa Men 21-års gränsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 WSOP ME nästa 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Men 21-års gränsen då? Falskleg? FullTilt fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Falskleg? FullTilt fixar. Jag kan åka annars, en bra deal kan ju vara du tar vinsten jag betalar skatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Jag kan åka annars, en bra deal kan ju vara du tar vinsten jag betalar skatten Springer du bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 haha blir krossad pa 22 dollars nivon:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 haha blir krossad pa 22 dollars nivon:-D Hmm tar nog hellre $T eller nåt. No offense Skanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Grattis! ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts