Gäst Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Bara MTTs nu Bluwajt? Hur går det med HUsng? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 +1 Typ lagt av husngs, och kör bara mtts nu i stort sett. Är btw hemma hos Consp för lite grindhelg. Började bra igår med att vi totalt hittade en itm!!! Obv åsnan som hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 LOL så löjligt full nu. Kommer väl spy snart HEHEH Aja, grind imon iaf, hoppas fan man e nykter då!!1 Kommer dock bli söndagssallad med Consp och inte mkt som slår det ju! Hoppas e blåvitt på tv med fhaugen också!!! fakeedit: Ta väl hand om LIsa Fhaugen HAHAHAhahahHEHEHEhehehelol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Gah backade ikväll igen. Har nog backat alla dagar jag grindat denna vecka vilket blir 5 dagar i rad . Tagga söndag imon dock. Lirar allt mellan $200-$530 fo och $55-$150 rebuys. Reggar väl från 18.00 fram till Second chance och fulltilts 1.5M $530 fo. Ska se om jag kan satta till APT macau också. edit. kom på att jag har nån plusdag ändå. Var väl inte stor dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 LOL så löjligt full nu. Kommer väl spy snart HEHEH Aja, grind imon iaf, hoppas fan man e nykter då!!1 Kommer dock bli söndagssallad med Consp och inte mkt som slår det ju! Hoppas e blåvitt på tv med fhaugen också!!! fakeedit: Ta väl hand om LIsa Fhaugen HAHAHAhahahHEHEHEhehehelol. HEHEHEHEHEHEHEHEH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 bluwwes fylleinlägg gngngn 12 timmars sömn-käk-gym-käk-grind-käk-dusch är planen framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Gah backade ikväll igen.Har nog backat alla dagar jag grindat denna vecka vilket blir 5 dagar i rad . Tagga söndag imon dock. Lirar allt mellan $200-$530 fo och $55-$150 rebuys. Reggar väl från 18.00 fram till Second chance och fulltilts 1.5M $530 fo. Ska se om jag kan satta till APT macau också. edit. kom på att jag har nån plusdag ändå. Var väl inte stor dock grym table selection ju. 200 dolls som mini liksom :S Det som är så gött/fahugen. hoppas vi dagboksklonkar dock. Hade varit grymt med ett dubbelplus (mos är ju göttare än mos) (potatisrulle är fan göttare än MOS) HEHEHEHEHEHEHEHEH sluta ligga på golvet då ffz bluwwes fylleinlägg gngngn 12 timmars sömn-käk-gym-käk-grind-käk-dusch är planen framöver. -gym så är schemat ultimat. + runk dock HEHEH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 fan, cheeze ringz är fan underskattade ju. sick ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 fan, cheeze ringz är fan underskattade ju. sick ändå mmmmmm, åt dom inte när jag var mindre, dum unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 grym table selection ju. 200 dolls som mini liksom :S Det som är så gött/fahugen. hoppas vi dagboksklonkar dock. Hade varit grymt med ett dubbelplus (mos är ju göttare än mos) (potatisrulle är fan göttare än MOS) kommer ihåg när vi båda plussade samma dag. good times även om jag bara var knappt över BE. slänger kanske in någon lowrollerturre också, typ ftps 109f kl 18 och stars 109f kl 19 sluta ligga på golvet då ffz =) -gym så är schemat ultimat. + runk dock HEHEH std med runk. WP på mitt schema, sov typ 45 minuter sen har jag legat vaken ett bra tag, HEHEHEHE. gymmet öppnar i alla fall nu. Ska nog ta en vända och slagga sen. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 bluwwes fylleinlägg gngngn 12 timmars sömn-käk-gym-käk-grind-käk-dusch är planen framöver. det är fan en sak att råka grinda jättesvettig, men hur mår man om man PLANERAR det??? umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 fan, cheeze ringz är fan underskattade ju. sick ändå hahahahahahahaha har typ aldrig mått så bra som när du lämnade kvar en påse här. det var en jävla ritual att äta upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 det är fan en sak att råka grinda jättesvettig, men hur mår man om man PLANERAR det??? umeå std ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 mmmmmm, åt dom inte när jag var mindre, dum unge. haha ja bra att du lärt dig dock!! hahahahahahahaha har typ aldrig mått så bra som när du lämnade kvar en påse här. det var en jävla ritual att äta upp dom nä, men dom är fina. std ju +1 Gaaah, mår konstigt. Känns som om det blöder i magen :( fhaugen är så sjuk också, frågar var femte minut/varje gång man kommer i närheten "ska vi dra en nba-match?". Tom igår när vi skulle sova liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 cheezrings och alkohol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 cheezerings och manlove fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Vilken jädra dagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Vilken jädra dagbok! det tar sig iaf Fyfan vad otaggad på grind nu dock HEHEH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 cheezrings och alkohol word. Seminära att spy av fyllan igår innan jag tog min dagliga skål ringar, men mådde liksom inte mer illa efter den utan kändes typ samma, eller kanske lite bättre tom Sjuk nöt hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Fighter of the Nightman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Bluwwe säger (17:01): fredrik fattar fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 fyfaaaaaan vad vidrigt grinden börjar. spelare som inte kan spela för fem öre drar ut en till höger och vänster. Bustat 3 eller 4 majors och några småturrar. Inte direkt träffat många floppar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 går bra å så imo. Har tre bord igång och har startat allt typ sedan 1845 lol. Kul när djupaste turren är 1h gammal HEHEH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 går bra å så imo. Har tre bord igång och har startat allt typ sedan 1845 lol. Kul när djupaste turren är 1h gammal HEHEH Haha jag har 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts