Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

välkommen till variansens värld:) Ska försöka att inte busta dig lika ofta bluwwe;)

Jkk, vegas? Du skeppade väl in ett paket har jag för mig?

 

Hehe jag ar 18. Inte vegas. Tog $T istallet (som jag gulade ratt fort 8-))

Ska du dit??

 

Du far lov att coacha mig och bluwwe i hur man tar del av dagboksriggen :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shoppade lite idag vilket är sick ovanligt. Blev ett par shorts å tshirt och var nära att slaska ett par bossglajjor för 2.5k också men bangade ur pga ekonomiska skäl :( officiella bortförklaringen är dock att jkk ändå bara hade pajjat glajjerna :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shoppade lite idag vilket är sick ovanligt. Blev ett par shorts å tshirt och var nära att slaska ett par bossglajjor för 2.5k också men bangade ur pga ekonomiska skäl :( officiella bortförklaringen är dock att jkk ändå bara hade pajjat glajjerna :-(

 

Värt varje krona för ett par schtekiga sommarglajjor! DOO IIIT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shoppade lite idag vilket är sick ovanligt. Blev ett par shorts å tshirt och var nära att slaska ett par bossglajjor för 2.5k också men bangade ur pga ekonomiska skäl :(officiella bortförklaringen är dock att jkk ändå bara hade pajjat glajjerna :-(

 

me lol'd

 

Detta är lite småtiltande. Satt mig efter en fin carbonara vid en sidewalk express dator. Försöker logga in på min pokeremail. Det går inte. Försöker ytterligare några gånger till. Skriver in lösenordet jävligt noga på slutet. Blir obv galet nojjig eftersom jag lirat från en offentlig dator. Drar iväg email från mitt vanliga mailkonto till i princip alla pokersajter jag har aktiva konton på + moneybookers om att dom ska frysa mina konton.

Efter att jag börjat få svar från pokersajterna att det inte varit någon aktivitet ö h t på mina konton under den tidsperiod jag angav att emailen blivit kapad så försöker jag logga in på pokermailen igen. Då funkar det. Galet skönt att inga pengar försvunnit men nu måste jag förklara för alla sajterna att mitt konto inte var kapat och att det är lugnt. Kommer nog behöva ta emot telefonsamtal och skicka in nytagna idbilder och adressgrejjer och hela köret bara för att se till så att allt är lugnt. Har bytt lösenord på båda mina mailadresser bara för säkerthets skull.

 

Snart hemma igen vilket är chill, sen blir det rhodos :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha så kul i Rhodos grabs! Ska väl fyllas upp nu de närmsta veckorna vad jag förstått :)

 

Tack, får vi hoppas på. Kanske är lite tidiga men bör vara helt okej drag ändå imo!

 

Skönt att inte en singelrooney är med också för då hade det knappast blivit mycket flickor kvar till oss donks :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köper i vanliga fall oftast rätt dyra kläder (lol, låter asdrygt men vet inte hur jag ska formulera) men 2.5k för ett par glajjor kändes rätt sjukt :) Visst, skulle nog kunna lägga det men då kommer jag bara gå runt och vara så försiktig om dom liksom. Är ju liksom minst 50% att dom går sönder under beachvolley, på fyllan eller när jkk pajjar dom.

 

Orkade inte skriva något mer igår men slutade iaf 21-31 vilket var riktigt segt obv :( Fick även när det gick som tyngst nån jävla virusvarning och är alltid livrädd för sånt så la av då. Tog bort hela mappen där viruset ska ha legat å gjorde massa sökningar osv utan att den hittade något så hoppas det är safe iaf.

 

Blir väl en del spel idag. Ska vinna tillbaka obv :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidrigt tiltad. Börjar dagen med att "sola" lite på altanen och när jag reser mig hoppar stolen ur på något sett och metallstången på ryggpartiet slungas in i mitt huvud.

 

Sen under grinden ringer pappa och tjajar och råkar välta ut 1L vatten över tgb-bord, stolen och mig. Hade dock två sngs uppe så fick köra klart innan jag kunde börja städa.

 

Lägger musmattan på balkongen för att torka men när jag ska hämta den finns den inte där. Kollar igenom hela balkongen men hittar den fan inte. Får ut och letar på uppfarten och runtomkring och hittar den efter en kvart i grannes trädgård. wp.

 

Spelet går inget bra det heller, fast ändå bättre än igår. 17-17 so far.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tilten fortsätter. Spillde ju vatten överallt förut och så började tangentbordet muppa sig som fan. När jag tryckte på a ex. så skrev den as och när jag tryckte på 1 blev det 12. Så sjukt. askas teastas reastasrtas oasv = ska testa restarta osv :(

 

Så sitter på ett jävla gammalt från 90 nån gång säkert nu och går fan knappt att skriva på. Får väl köpa ett nytt imon :(

 

Undrar fan vad denna dag mer har att erbjuda. Typ flip om jag slutar i graven som det känns nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28-23 idag. Får ses som godkänt efter misärdagen igår och hade 21-21 så :)

 

Sova nu strax och "ladda" inför jkks besök :( Söderling imon + måste köpa tgb + att han kommer vid fyra tror jag. Vet inte hur det ska gå ihop men får väl skita i tgb kanske tills efter resan.

 

gngn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...