Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk

Bluwajt

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade skitsvårt att sova för hade en jävla träningsvärk i ryggen och röven. Försökte typ massera mig själv men var inte så lätt det heller :/

Ny dag nu dock och är positiv! Ska göra nån engelskaskit nu på dagen för att sedan dra in och kolla Blåvitt. Riktigt taggad, degade tom in svs-rullen till nötoddset 1.9!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade skitsvårt att sova för hade en jävla träningsvärk i ryggen och röven. Försökte typ massera mig själv men var inte så lätt det heller :/

Ny dag nu dock och är positiv! Ska göra nån engelskaskit nu på dagen för att sedan dra in och kolla Blåvitt. Riktigt taggad, degade tom in svs-rullen till nötoddset 1.9!!

Vart är ÖSK? klockrena dubbeln jue ;-)

Länk till kommentar

Grindar obv ikväll.

Typ 50r stars, ipoker, ongame, boss. 150 fo ftp och party. 500 fo ipoker, 109 kub turbo stars, me shootout ftp, 109r ftp 215 turbo ftp och eventuellt party turbon.

Blir tis, ons, tor också. Så tio kvällar i sträck landar jag på om jag inte helt plötsligt blir lat igen.

Sen bär det av söderut med ett kort stopp i sthlm och flyger till barcelona den första juni.

Länk till kommentar

Gick upp och körde några 100s. Började med 0-2 och blev lilltiltad men lyckades tura in kommande två så slutar typ even iaf :)

Tror jag ska ner och köra 50 igen. Har egentligen rulle för 100 och mer men inte inne på sajten och känns bra att grinda sig upp :) Går nog upp vid 30 inköp (3150) och har 1660 + runt 650 i rb inne nu så knappt 1k kvar.

Dusch nu.

Länk till kommentar

Gick upp och körde några 100s. Började med 0-2 och blev lilltiltad men lyckades tura in kommande två så slutar typ even iaf :)

Tror jag ska ner och köra 50 igen. Har egentligen rulle för 100 och mer men inte inne på sajten och känns bra att grinda sig upp :) Går nog upp vid 30 inköp (3150) och har 1660 + runt 650 i rb inne nu så knappt 1k kvar.

Dusch nu.

gl me 100s sen :)

Länk till kommentar

Käkade middag med farsan nyss. Han började fråga en massa frågor om poker :S. Alltid lika pinsamt. Man orkar inte ens försöka förklara utan håller istället med om många missuppfattningar för att slippa ämnet. Är givetvis inget specifikt för mina föräldrar, känns som att det stämmer jävligt bra in på alla som inte spelar/spelat poker seriöst.

Lite cred måste jag ge honom iaf. Jag har ingen aning om hur jag ska rösta i valet som kommer. Han tyckte dock det var smart att då rösta på vilket parti som helst som inte är främlingsfientligt. Så får det bli, Ska kolla de största partiernas hemsidor nu...

Blir nog inte så mycket poker ikväll. Ska gymma och är jättesliten i huvudet. Ska jag lira måste jag köra 100% autopilot :(.

Länk till kommentar

gl me 100s sen :)

fu

Får säga att jag blev imponerad av den härliga arenan. Första gången man besökte arenan i hopp om något sånt här. Förr kunde man inte se ett skit från kortsidan, nu var det bättre än någonsin. Me like :)

japp, den är riktigt fin. Har dock några sjukt onödiga rep framför oss (sitter längst ner på översta etaget) com dom mycket väl kunnat ta bort. Iofs vänjer man sig efter några minuter men ändå.

:( vi har så förtvivlat svårt att göra mål, inte roligt

hihihi

eller spy

kommunist roob? :-)

Inget spel igår. Var på nån körkortskurs vilket var extremt tråkigt obv och planerade även lite för en resa som kanske blir av snart. Mycket taggad på den :)

Idag ska det dock bli lite, även om det ju är cl-final också vilket kommer bli grymt obv.

Länk till kommentar

Hej db. Kört lite mtts idag. Började bra med att plocka en lillseger i nån $40 speed på parren för knappa 1k och gick även bra i lite annat men bustat i det mesta nu och bara två turrsar kvar :cry: Dock nöjd med att ha tagit dagbokens första seger för månaden, lol :(

Även klart att dagboken drar till Rhodos den sjunde juni och en vecka framåt. Kommer bli riktigt grymt med festande, solande, kinapokergames när solen står i zenit osv. Även stort att få möta jkk in person 8-)

Länk till kommentar

Hej db. Kört lite mtts idag. Började bra med att plocka en lillseger i nån $40 speed på parren för knappa 1k och gick även bra i lite annat men bustat i det mesta nu och bara två turrsar kvar :cry: Dock nöjd med att ha tagit dagbokens första seger för månaden, lol :(

Även klart att dagboken drar till Rhodos den sjunde juni och en vecka framåt. Kommer bli riktigt grymt med festande, solande, kinapokergames när solen står i zenit osv. Även stort att få möta jkk in person 8-)

synd att inte brudarna tycker likadant :cry:

Ska bli sjukt najs med rhodos dock ^^

Länk till kommentar

Käkade middag med farsan nyss. Han började fråga en massa frågor om poker :S. Alltid lika pinsamt. Man orkar inte ens försöka förklara utan håller istället med om många missuppfattningar för att slippa ämnet. Är givetvis inget specifikt för mina föräldrar, känns som att det stämmer jävligt bra in på alla som inte spelar/spelat poker seriöst.

Lite cred måste jag ge honom iaf. Jag har ingen aning om hur jag ska rösta i valet som kommer. Han tyckte dock det var smart att då rösta på vilket parti som helst som inte är främlingsfientligt. Så får det bli, Ska kolla de största partiernas hemsidor nu...

Blir nog inte så mycket poker ikväll. Ska gymma och är jättesliten i huvudet. Ska jag lira måste jag köra 100% autopilot :(.

Superdupersmart...

Länk till kommentar

Spelat väldigt lite husngs det senaste tyvärr :( Hade ju ett mål på 40 om dagen vilket hade gett en rätt okej rb i slutändan men har väl snittat 15 eller något om dagen so far, får försöka jobba upp det till 20 iaf under helgen nu.

Går helt okej dock, 11-8 och 10-6 två senaste så fortsätta på det. Får se om jag hinner komma upp på 100s innan Rhodos, blir nog precis på gränsen tror jag :)

jkk har förresten dragit till prag utan dator enligt rykten :/

Sjukt vilket väder idag förresten. Åt en idisk frulle klockan fyra och var då fan högsommar. Sick, kanske skulle passa på att sola lite :oops:

Länk till kommentar