Gå till innehåll

Nl100 - Djup med KK på turn


Recommended Posts

Fi är en randomfisk som jag inte vet ett skit om...

 

FI posts SB (221$)

Hero posts BB (214$)

 

Dealt to hero: [Ks Kc]

Hero raises to 3.5$

 

Alla foldar fram till FI

Fi raises to 11$

Hero calls

 

Flop (22.50$)

[3s 10h 9c]

 

Fi bets 18$

Hero calls

 

Turn (58.50$)

[8h]

FI bets 35$

Hero raises... 80ish eller shove?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att 4-bet pre är mer eller mindre ett måste. Med 100bb funkar det gott att flatta och enkelt få in det på sådana här brädör men 200bb deep blir klurigare att spela floppar osv, därför är det bättre att göra det enklare för sig o mumsa in deg pre.

 

 

Som spelat vetefaaaaan. Shove är väl magstarkt iaf, tror jag gillar syn och snapcall fina rivrar. Kommer det en ful och han bettar mår jag dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tufft läge, som alla skrivit innan så 4beta pre med detta djup för att slippa hamna här... du kan ju slå om flop också men på turn skulle jag syna bakom bara för att utvärdera river. För mycket farligt ute och han kan mycket väl ha dig slagen. Dock om du slår om turn så representerar du ju händer som är starkare än KK så sure, why not. Men syn turn och snapcall river för värde, är river A eller nått steg/färgkort så går det folda beroende på bet, även om det är det sista man vill göra ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saaatan spelade bad...:oops:

slog upp till 85 eller något sånt fi synar och river kommer q, han checkar och nu slår jag absolut ingenting då jj och qq slår mig checkar bakom och han har qq =(

 

Som spelat så spelade du ju perfekt? Inte ditt fel att korten föll illa på river.

 

Men att inte 4betta pre är nog mer än kriminellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...