Kidder Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2010 Denna var grymt viktig på finalbordet. Full Tilt Poker Game #18476790070: FTOPS Event #8 (128328323), Table 170 - 120K/240K Ante 30K - No Limit Hold'em - 2:10:11 ET - 2010/02/15 Seat 1: mixmaster_p (4,873,898) Seat 4: Kakafoni (4,466,732) Seat 5: alexuuus (3,401,114) Seat 7: lucky seven (6,612,534) Seat 8: Dr Fill Good (13,789,708) Seat 9: Duffyduckk (10,651,014) mixmaster_p antes 30,000 Kakafoni antes 30,000 alexuuus antes 30,000 lucky seven antes 30,000 Dr Fill Good antes 30,000 Duffyduckk antes 30,000 mixmaster_p posts the small blind of 120,000 Kakafoni posts the big blind of 240,000 The button is in seat #9 *** HOLE CARDS *** Dealt to Kakafoni alexuuus raises to 3,371,114, and is all in lucky seven folds Dr Fill Good folds Duffyduckk folds mixmaster_p folds Kakafoni calls 3,131,114 alexuuus shows Kakafoni shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** alexuuus shows Ace Queen high Kakafoni shows a pair of Tens Kakafoni wins the pot (7,042,228) with a pair of Tens alexuuus: gg alexuuus stands up *** SUMMARY *** Total pot 7,042,228 | Rake 0 Board: Seat 1: mixmaster_p (small blind) folded before the Flop Seat 4: Kakafoni (big blind) showed and won (7,042,228) with a pair of Tens Seat 5: alexuuus showed and lost with Ace Queen high Seat 7: lucky seven folded before the Flop Seat 8: Dr Fill Good folded before the Flop Seat 9: Duffyduckk (button) folded before the Flop Citera
simonlofberg Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Grattis till 100k$ typish:D WPWP! Citera
Kidder Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2010 Grattis till 100k$ typish:D WPWP! Tackar. Standard en söndag, förlåt måndag.. Riktigt roligt och väldigt nöjd med liret. Jag låg egentligen aldrig där framme och nosa förrän vi var 4 st kvar. Glad nu att dom andra 2 som åkte inte var nöjda med första dealen. In i dushen och iväg till jobb, sticker nog hem tidig eftermiddag. High on green......... Citera
JaseyJay Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Stort grattis.. spelade på samma bord ett tag kul att d vænde..!! Citera
Hakflem Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Somnade in vid 05-snåret. Du hade du klonkat två raka treoutare så jag kände att du knappast kunde misslyckas. Sjukt stort grattis mr! Nära vinst eller? Citera
tomtetomte Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Stiligt! Du får den här som bonus: Citera
Hakflem Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Hur känns det nu dan efter storklonken? Måste ju vara läge att spontanköpa in sig till EPT Copenhagen nu. Citera
Kidder Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2010 Härligt!!! Grattis grattis! Tackar Stort grattis! Tackar Grattis Tackar Stort grattis.. spelade på samma bord ett tag kul att d vænde..!! Tackar, vad nickar du? Somnade in vid 05-snåret. Du hade du klonkat två raka treoutare så jag kände att du knappast kunde misslyckas. Sjukt stort grattis mr! Nära vinst eller? Tackar och grattis sjäv förresten, inte att glömma. Det var aldrig riktig nära vinst. Vid HU hade han 30 mille nåt och jag 7 mille. 2:a platsen gav då 96k och hade först 102k som deal men han prutade ner det till 100k. Orka tjafsa efter 12 timmars spel liksom. Det lämnades 8k att spela om och äran men var aldrig nära. Stiligt! Du får den här som bonus: Tack finfint grattis Tackar Hur känns det nu dan efter storklonken? Måste ju vara läge att spontanköpa in sig till EPT Copenhagen nu. Har faktiskt inte funderat på det men det skulle man kanske. Mina live skills är dock ytterst begränsade och tveksamt om jag skulle ha nåt där att göra. Efter att ha varit vaken i 32h så känns det förvånansvärt bra. Ska strax kasa hemåt och hämta kidsen. Det blir garanterat en tidig kväll. Tack än en gång alla. Citera
inho Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Stort grattis, lät inte som att det skulle bli en sen natt där tidigare Citera
SouthEast Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Vad får familjen för presenter efter detta? Citera
JaseyJay Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 nickar samma som här.. åkte som 45a!! Citera
Kidder Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2010 Stort grattis, lät inte som att det skulle bli en sen natt där tidigare Tack. Nä, det kändes löst och slaskigt dom första timmarna men sen lyckades jag trippla, (kommer inte ihåg med vad) och då hade jag för fin stack för att inte börja skärpa mig. Vad får familjen för presenter efter detta? Det blir SPA till helgen helt barnfria iallafall. Köpte lite fonder till barnen idag också. Sen har jag inte funderat klart ännu. Jag skulle sen innan handla ny TV så detta tillskottet kom ju perfekt men är så himla velig. Såg att Panasonic släpper sin 3D modeller nu om ett par månader, kanske blir en sån. Är det nån som har ett tips så posta det gärna. Gratz (= Tack Citera
JohnH Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 . Jag skulle sen innan handla ny TV så detta tillskottet kom ju perfekt men är så himla velig. Såg att Panasonic släpper sin 3D modeller nu om ett par månader, kanske blir en sån. Tack Jag skulle hoppa en 3Dtv nu. Möjligen handla en sån om 2-3år. Tror inte vi kommer hitta så mycket 3D de närmsta året o när de väl ramlar in sånt så är årets 3Dtvsarna plötsligt skit. Är ni fotbollstokiga så kan ni väl köpa en rackare iof till VM. 25papp är ju en piss i rymden... sen langar ni in den tvn på kidsens rum när nåt bättre kommit ut o du dingat igen Citera
Kidder Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2010 Jag skulle hoppa en 3Dtv nu. Möjligen handla en sån om 2-3år. Tror inte vi kommer hitta så mycket 3D de närmsta året o när de väl ramlar in sånt så är årets 3Dtvsarna plötsligt skit. Är ni fotbollstokiga så kan ni väl köpa en rackare iof till VM. 25papp är ju en piss i rymden... sen langar ni in den tvn på kidsens rum när nåt bättre kommit ut o du dingat igen Förmodligen är det så men visst hade det varit fräckt... Måste ju titta live också på den innan man slår till isåfall. Dels måste den vara snygg även när den inte är på. Har tittat en del på Samsungs LED men på vissa forum där dissas den kraftigt för clouding och buzzing, annars tycker jag dom är grymt snygga. Citera
Kidder Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 Blir inget SPA till helgen tyvärr, fanns inte möjlighet att få behandlingar med så kort varsel. Den är framflyttad till april istället. Frun i huset beställde för två veckor sen en ny systemkamera, den kom idag och tillhörande faktura. Lite snyggt framskjutet för hon den över köksbordet och säger "Denna tar du va?" Va ska jag svara på den liksom.. Citera
Hakflem Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Blir inget SPA till helgen tyvärr, fanns inte möjlighet att få behandlingar med så kort varsel. Den är framflyttad till april istället. Frun i huset beställde för två veckor sen en ny systemkamera, den kom idag och tillhörande faktura. Lite snyggt framskjutet för hon den över köksbordet och säger "Denna tar du va?" Va ska jag svara på den liksom.. Nåt ska hon väl ha för att hon servar dig med kakor, kaffe och massage medans du håvar in miljoner. Citera
tomtetomte Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Nåt ska hon väl ha för att hon servar dig med kakor, kaffe och massage medans du håvar in miljoner. Du vet att han redan är gift va? Service och massage finns det bara tillgång till i dejtingstadiet. Så kallad falsk marknadsföring. Blir inget SPA till helgen tyvärr, fanns inte möjlighet att få behandlingar med så kort varsel. Den är framflyttad till april istället. Frun i huset beställde för två veckor sen en ny systemkamera, den kom idag och tillhörande faktura. Lite snyggt framskjutet för hon den över köksbordet och säger "Denna tar du va?" Va ska jag svara på den liksom.. Jag förstår inte frågeställningen. Du är gift, det kommer en faktura. Finns det svarsalternativ? Skulle det spela någon roll att du just klonkat? Men visst, vill du leva on the edge så kan du ju testa: "What? Har du beställt elektronikprylar kvinna? Det är mansgöra. Tillbaks till spisen med dig." Be personalen på uppvak vidarebefordra hur det gick. Citera
Kidder Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 Du vet att han redan är gift va? Service och massage finns det bara tillgång till i dejtingstadiet. Så kallad falsk marknadsföring. Jag förstår inte frågeställningen. Du är gift, det kommer en faktura. Finns det svarsalternativ? Skulle det spela någon roll att du just klonkat? Men visst, vill du leva on the edge så kan du ju testa: "What? Har du beställt elektronikprylar kvinna? Det är mansgöra. Tillbaks till spisen med dig." Be personalen på uppvak vidarebefordra hur det gick. Kommentar överflödig... Citera
Hakflem Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 Suck. Brukar som oftast springa bra i Ipokers 50k $50 rebuy men det räcker sällan enda fram. På de sex senaste gångerna jag nått top 20 har jag bustat 11-20. Faktiskt tre gånger på de senaste fyra försöken tror jag. Idag som nr 14 med KK vs 33 all in pre. Börjar nästan förtjäna ett finalbord nu. Citera
Kidder Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2010 Lirar en 3-4 st ikväll men busta precis i FTOPS, jag gissar all tur är förbrukad ett bra tag framöver... Full Tilt Poker Game #18598336804: FTOPS Event #20 (128330738), Table 224 - 100/200 - No Limit Hold'em - 16:13:15 ET - 2010/02/19 Seat 1: dx2celt (19,212) Seat 2: Kakafoni (7,667) Seat 3: Ugrenov (19,257) Seat 4: 007Paghman (3,385) Seat 5: DeuCes9 (24,328) Seat 6: notgoingnewhere (12,326) notgoingnewhere posts the small blind of 100 dx2celt posts the big blind of 200 The button is in seat #5 *** HOLE CARDS *** Dealt to Kakafoni Kakafoni raises to 600 Ugrenov folds 007Paghman folds DeuCes9 folds notgoingnewhere folds dx2celt has 15 seconds left to act dx2celt raises to 1,600 Kakafoni raises to 4,900 dx2celt raises to 8,200 Kakafoni calls 2,767, and is all in dx2celt shows Kakafoni shows Uncalled bet of 533 returned to dx2celt *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** dx2celt shows two pair, Aces and Nines Kakafoni shows two pair, Nines and Fives dx2celt wins the pot (15,434) with two pair, Aces and Nines Kakafoni stands up *** SUMMARY *** Total pot 15,434 | Rake 0 Board: Seat 1: dx2celt (big blind) showed and won (15,434) with two pair, Aces and Nines Seat 2: Kakafoni showed and lost with two pair, Nines and Fives Seat 3: Ugrenov didn't bet (folded) Seat 4: 007Paghman didn't bet (folded) Seat 5: DeuCes9 (button) didn't bet (folded) Seat 6: notgoingnewhere (small blind) folded before the Flop Citera
Recommended Posts