Gå till innehåll

angelhug@svs 0,5-1 samt 1-2


angelhug

Recommended Posts

aha tänkte du komma och skinna mig din elaking??

spelade bara mellan 19-19:45 ca idag, sedan var dagens jobb utfört.

brukar bli 1-1,5h per dag på veckorna, lite mer på helgerna.

 

kram

angelhug

 

Nix, lirar inte cg mer än när jag är lite packad och idag är jag spik nykter. Ville mest se om du fanns och isf viska lite oanständiga förslag från railen... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, lirar inte cg mer än när jag är lita packad och idag är jag spik nykter. Ville mest se om du fanns och isf viska lite oanständiga förslag från railen... ;-)

 

 

;-) ahahha sicken kuling du är !!

raila tomteangel........så menlöst haha

oanständiga förslag...............:oops:

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inte tänkt syna 15 på river så vill jag ha din fold på turn,

 

Själv hade jag dammat på med en raise på turn vilket säkert här sjukt fiskigt....

 

Ja du har rätt, en bet för att få status på turn och ev redan folda då om han ställer in eller liknande....och sen är det nog allt en vek fold på rivern när jag ändå bemödat mig att ta mig dit fast jag kanske inte borde..hmmm

 

tack för kritiken !

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: vad är det som säger att jag lägger upp en bild på mig själv och inte en randomtjej ?? Skanke inbillar ju forumet att han egentligen är Brad Pitt !!

;-)

 

Klart du kan lägga upp bild på randomtjej, men det är väl kanske inte så klassigt. Och en viss tillit förefaller väl, tror jag.

 

Så upp med bild nu, we're all waiting ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill alla se en bild bara för att(eller om) angelhug är en tjej? :rolleyes: Okay jag gillar också att se bilder på tjejer men om inte alla killar visar bilder blir det la lite oschysst ;-)

 

Först ville jag också se bilder, men när hon började prata om sig själv i tredje person och kalla sig angel så känns det inte så hett längre.. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill alla se en bild bara för att(eller om) angelhug är en tjej? :rolleyes: Okay jag gillar också att se bilder på tjejer men om inte alla killar visar bilder blir det la lite oschysst ;-)

 

Finns knappast något större intresse för bilder på oss killar vad jag vet, därav är det ingen som bett om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej angelhug!

 

Sett dig vid borden en del, skall bli kul att följa din dagbok. Jag beklagar att jag tog 200bb av dig med topset mot bottentvå men du borde nog inte synat med bottenpar på floppen i det läget :cry:

 

Lycka till vid borden!

 

 

Hej Power!

 

haha förmodligen inte, blev jag sur eller bet jag ihop ? ;-)

 

vi synes till helgen eftersom vi spelar en del ihop !!

 

kram

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är du mest kär i?

 

Kungrikard?

Rövaren?

Eller Gerulatis?

 

 

Hej Aike!

 

Bra fråga!!

 

Undviker spela i potter med kungen utan nöten :-) så han får nog inte mest kärlek.... hmm Rövaren däremot kanske.....eller Geru ? hmm nej jag är nog inte kär i någon av dom ;-)

Tror nog jag väljer Evy68 (eller vad spelaren heter )!!! :twisted::evil:

 

Men du och jag synes ju på borden snart och tycker du är bra så du får nog inte heller för mkt action från mig ?

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du lägger upp lite bilder lovar jag att kommentera ev. händer du lägger upp här sakligt.

 

Sägs om den dealen?

 

 

:-) win-win kan man säga ??

 

man skall aldrig säga aldrig men du kommer inte få din vilja igenom just nu iallafall.

varför ? har ingen lust att ha bilder på mig själv på nätet helt enkelt.

men jag kan skaffa en avatar liknande din om du vill ? ;-)

 

kramar

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först ville jag också se bilder, men när hon började prata om sig själv i tredje person och kalla sig angel så känns det inte så hett längre.. :-D

 

 

haha det är ganska enkelt... angelhug pokerspelerskan och jag Jenny privatpersonen har inte så mkt gemensamt..... angel får bla oerhörda utbrott på pokerborden (även om dom minskat drastiskt) som jag ytterst sällan får i mitt riktiga liv därav är det både friskt och sunt utav mig att försöka se angelhug pokerspelerskan som en egen individ som jag inte alltid är stolt över och inte ens alltid vill veta av....

 

kramar

Jenny aka angelhug@svs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha det är ganska enkelt... angelhug pokerspelerskan och jag Jenny privatpersonen har inte så mkt gemensamt..... angel får bla oerhörda utbrott på pokerborden (även om dom minskat drastiskt) som jag ytterst sällan får i mitt riktiga liv därav är det både friskt och sunt utav mig att försöka se angelhug pokerspelerskan som en egen individ som jag inte alltid är stolt över och inte ens alltid vill veta av....

 

kramar

Jenny aka angelhug@svs

 

Haha känner igen det där. Nu för tiden är jag hur lugn som helst förutom när det kommer till poker och singstar. Singstar för att jag hatar det men tjejen alltid tvingar mig till att spela och så krossar hon mig varje gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-) win-win kan man säga ??

 

man skall aldrig säga aldrig men du kommer inte få din vilja igenom just nu iallafall.

varför ? har ingen lust att ha bilder på mig själv på nätet helt enkelt.

men jag kan skaffa en avatar liknande din om du vill ? ;-)

 

kramar

angelhug

 

win-win var det allt.

 

Ang. avatar kan jag berätta att hela anledningen till att jag har denna bilden är för att nån tomte claimade copyright på den när nån hade den som avatar på 2+2 (http://www.twoplustwo.com största internationella forumet, I'm sure you know). Givetvis måste man jävlas och ta den som sin egen avatar. Vem orkar claima copyright över en avatar? Även om nu 2+2 vek sig och modererade bort avatarerna som var direkta återproduceringar. Finns några som fortfarande har egna MSpaint kopior dom själva ritat dock 8-).

 

Men att fixa dig en egen avatar det tycker jag du ska. Alla på PF borde ha en avatar. Lättare att känna igen när man scrollar utan att behöva titta på namnet.

 

kramar

Dead-Inside

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej alla,

 

Er favoritdonaterska har idag avslutat ytterligare ett antal stora bordsförluster, rullen som suttit på svs är slut efter 4 veckors konstanta utdragningar/set-ups/tiltspel (no offense, det är säkert jättekort tid för er).

 

Jag har på osannolikt mycket tur lyckats bra sedan svs öppnade och klarade mig 47 av 48 månader (varav 35 av 36 på svs) med min spelstil innan precis ALLA kunde läsa den och ta pott efter pott som nu gör att jag lämnar svs för gott :-P .

 

Väldigt snällt dock av svs att låta mig få ha det bra så länge innan dom stängde av min medrigg som jag haft sedan dag ett där :rolleyes:

 

Provade en annan sida i 1,5 månad för ett tag sedan och övergår nu dit där angelhug riggen inte finns eftersom jag där har ett annat nick !! haha smart jag är !! så löser man den saken :lol:

 

Så nu får ni jaga drag etc mot potbets mot andra donatorer som är så dåliga att dom låter er ta deras pengar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: för mina är slut !! ja eller iaf det jag hade som bankrulle på sidan, vilket inte var några monstersummor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: så det finns några kronor kvar sedan de andra 47 månaderna men mitt psyke klarar inte en dag till (på svs).

 

 

kramar från en besviken/tiltad/bitter/sur/ledsen/rasande som skall ut på nya resor på annan ort :-D

angelhug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...