Gå till innehåll

Frank @ Point Poker


Frank789

Recommended Posts

Såg precis en film av raptor, inte så jätteintressant faktiskt. Man snappar alltid upp lite smågrejer men lite av en besvikelse.

 

Tänkte börja uppdatera lite mer frekvent med resultat, hittils sedan jag började spela:

 

Feb (60h)

€5000

 

Mars (30h)

€600

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Varit nek tenta nu, så har varit lugnare pga det och även eftersom jag droppade €2.1k på en vecka. Kikade i HM och man får ju en del hjärnblödningar emellanåt. Hyfsad motrigg var det iofs.

 

Anyway nystart nu då jag fått en bra rb deal på Point Poker (Boss/B2B). Skall bli skönt att testa nya marker och Point känns bra. Har hört att det skall vara samma folk som ligger bakom som byggt upp Parbet och Purple Lounge. Blir att ta sikte på deras race senare i månaden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Point blir i början av nästa månad. Hade tänkt att köra everest lite men de låste mitt konto för verifiering pga "ovanlig aktivitet", jag har inte spelat en hand hos dem. Jag kan förstå att det känns ovanligt att ngn sätter in pengar för de borde inte en jävel göra med den supporten.

 

Tänkte därför gå på Unibet men då klarar inte klienten uppgraderingarna. Inget spel idag med andra ord :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet sparkade igång till slut och man hittade en 5h grind. Slutade -€50 tot. Lirade en skön pott där jag har TT mot årets superfirre (bluffar 3-4ggr potten alltid). Av någon anledning har han lyckats bygga stack till 400bb. Anyway så skeppar man in det på brädan 278T och han drar så klart ut med 7J som spikar stegen på river. 500bb åt fel håll. Han satt sedan kvar 1h cirka och spydde marker, men inte åt mitt håll dessvärre. Blir ny grind nu efter frukost..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...