el_kryddo Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Starkt första inlägg, välkommen till PF. Du inbillar dig eftersom du hinner spela så många fler händer online. Jag tycker snarare att det varit många sjuka setups i vårt homegame på sistone, straight flushar och fyrtal om vartannat. Citera
Faxxen Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Starkt första inlägg, välkommen till PF. Du inbillar dig eftersom du hinner spela så många fler händer online. Jag tycker snarare att det varit många sjuka setups i vårt homegame på sistone, straight flushar och fyrtal om vartannat. Förmodligen årsta-riggen på era homegames. Hört att den e hemsk Citera
klippan Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Starkt första inlägg, välkommen till PF. Du inbillar dig eftersom du hinner spela så många fler händer online. Jag tycker snarare att det varit många sjuka setups i vårt homegame på sistone, straight flushar och fyrtal om vartannat. Hade ett par sjuka händer för några veckor sen i ett homegame: AA vs 79 all in på floppen: JQA, turn 8 river T. Handen efter: han som bustade med AA hamnar all in med 92 vs AT flopp: AAA Citera
Recommended Posts